تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798740670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوای تهران و کرج بازهم آلوده می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌های هوا طی دو روز آینده در شهرهای تهران و کرج خبر داد و افزود: انتظار می‌رود سطح آلاینده‌ها تا سطح ناسالم برای گروه‌های حساس افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز به تدریج از سرمای هوا در غالب مناطق کشور کاسته شده و روند ملایم افزایش نسبی دمای هوا تا اواخر هفته تداوم خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به شکلگیری جریانات جنوبی در سواحل دریای خزر، روند نسبی افزایش دما نسبت به سایر مناطق کشور به ویژه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 9 و 10 آذر، محسوس‌تر خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی، طی دو روز آینده در استان‌های بوشهر، شرق و شمال خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و فارس بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در مناطق غربی و شمالی استان‌های کرمان و هرمزگان، جنوب استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه طی دو روز آینده، بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف پیش‌بینی می‌شود، افزود: پایداری و سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نیمه شمالی کشور نظیر تهران و کرج را در پی خواهد داشت که انتظار می‌رود تا سطح ناسالم برای گروه‌های حساس افزایش یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: وزش باد به نسبت شدید امروز نیز در بخش‌هایی از جنوب شرق کشور بویژه استان هرمزگان ادامه خواهد داشت که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه بود. انتظار می رود از بعدازظهر امروز از میزان سرعت باد در این مناطق کاسته شود. همچنین امروز شرق خلیج فارس و طی امروز و فردا غرب دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران در روزهای آینده گفت: آسمان تهران در روز یکشنبه 7 آذر، صاف، همراه با غبار محلی، در اواخر وقت افزایش ابر و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 8 و صفر درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه 8 آذر، نیمه ابری، به تدریج صاف، با احتمال غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای 11 و 2 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به اخطاریه اخیر این سازمان اظهار کرد: با تداوم فعالیت سامانه بارشی در مناطق جنوبی کشور، در روز شنبه 6 آذر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و برخی نقاط در شرق و شمال خوزستان و جنوب غرب استان فارس  پیش‌بینی می‌شود، همچنین در روز یکشنبه 7 آذر،  رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در بوشهر، فارس ، کهگیلویه و بویر احمد رخ خواهد داد.

وظیفه در پایان با اشاره به اینکه بارش در نقاط سردسیر و کوهستانی کرمان و شرق فارس، کهگیلویه و بویر احمد و مناطق کوهستانی جنوب اصفهان به شکل برف پیش‌بینی می‌شود، تاکید کرد:  با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر در جنوب غرب فارس و بوشهر به دلیل بارش باران و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی بدلیل بارش برف خفیف، توصیه می شود جهت حفظ ایمنی و اجتناب از وارد شدن خسارت احتمالی، اقدامات لازم  به عمل آید.

۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن