تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805620301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیمی که می بازد و پاسخ هم نمیدهد! | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در یازده هفته لیگ برتر ۶ شکست متوالی داشته و مدیرعامل این باشگاه نایب رئیس یک فدراسیون ورزشی هم هست.

به گزارش تراز ،تیم فوتبال ماشین‌سازی یکی از قدیمی‌ترین و پرهوادارترین تیم‌های فوتبال تبریز  در این فصل به لیگ برتر صعود کرد تا نویدبخش روزهای خوبی برای فوتبال تبریز باشد. 
هرچند این باشگاه در ابتدای حضورش در لیگ برتر با مشکلاتی مثل نداشتن ورزشگاه خانگی هم مواجه بود ولی آنچه باعث شد که ماشین‌سازی در پایان هفته یازدهم آخرین تیم جدول لیگ باشد نداشتن ورزشگاه یا کمبود امکاناتی مثل نداشتن دوش در زمین تمرین نبود!
 
هرچند رسول خطیبی همیشه از این بابت گلایه داشت و سرماخوردگی و حتی مصدومیت بازیکنان تیمش را به نداشتن دوش در محل تمرین ربط داد! با این حال تیمی که بازیکنان اسم و رسم‌داری مثل پیام صادقیان، محمد نصرتی، آندرانیک تیموریان و یک دروازه‌بان لالیگایی جذب کرده نباید به خاطر نداشتن دوش 6 هفته شکست بخورد و یک امتیاز هم نگیرد.در این تیم شاید مشکلات دیگری به جز نبود دوش! وجود داشته باشد مشکلاتی که باعث شد سعید دقیقی و سیدجلال رافخایی دو مهاجم این تیم در اوایل لیگ قراردادشان را با ماشین‌سازی فسخ کنند. بعد از چند هفته ناکامی در لیگ برتر زمزمه تغییر رسول خطیبی به گوش رسید ولی هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه داد و از سرمربی تیم حمایت کرد!مدیرعامل باشگاه میرمعصوم سهرابی 90 درصد اوقات در رسانه‌ها حضور ندارد و فقط حضورش در رسانه‌ها در حوزه فوتبال اختصاص به انتشار عکس یادگاری با ستاره‌هایی مثل اندرانیک تیموریان هنگام عقد قرارداد خلاصه می‌شود.
 
سهرابی البته مدیر پرمشغله‌ای است که به جز مدیریت یک باشگاه لیگ برتری نایب رئیس فدراسیون هاکی هم هست! یا این مدیر خیلی توانمند است که می‌تواند همزمان دو پست مهم مدیریتی در ورزش ایران را راهبری و هدایت کند یا اینکه حضورش در باشگاه ماشین‌سازی به عنوان مدیرعامل خیلی جدی نیست.میرمعصوم سهرابی البته مشاوران و مدیران زیادی در حوزه فوتبال دارد که با داشتن این همه مدیر و مشاور عجیب است که تیم پرهوادار ماشین سازی همچنان روی نوار باخت گام برمی‌دارد و در نهایت رسول خطیبی سرمربی تیم بعد از ششمین شکست متوالی در نشست خبری می‌گوید اگر تیم کاملش را در اختیار داشت و بازیکنانش مصدوم نبودند نتایج دیگری را رقم زده بود!؟ آیا مصدومیت جزیی از ورزش فوتبال محسوب نمی‌شود؟کادرفنی تیم ماشین‌سازی هم با جذب یک مربی خارجی تقویت شد اما این مربی خارجی هم نتوانست نوار باخت‌های ماشین‌سازی را قطع کند و این تیم در جام حذفی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و در انتهای جدول لیگ به سر می‌برد.ماشین‌سازی با وجود داشتن دروازه‌بان لالیگایی ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را با 19 گل خورده در اختیار دارد. انگار آمار و ارقام برای مدیران باشگاه ماشین‌سازی در لیگ برتر هم خیلی مهم نیست و مدیران این باشگاه توجهی به آمار هم ندارند در حالیکه آمار می‌تواند مهم‌ترین شاخص برای ارزیابی عملکرد تیم و کادرفنی و بازیکنان باشد.ماشین‌سازی با همین دست فرمان راهی جز بازگشت به لیگ یک ندارد مگر اینکه مدیرعامل پرمشغله این باشگاه توجه بیشتری به تیم فوتبالش داشته باشد. نمی‌گوییم چاره کار فقط تغییر رسول خطیبی و برکناری اوست اما طبق فرمول‌هایی که برخی اهالی فوتبال دارند می‌گویند تیمی که در 6 مسابقه یک امتیاز هم نگیرد نامزد اول سقوط به لیگ دسته اول است حتی اگر این تیم کاپیتان تیم ملی را در اختیار گرفته باشد!
 
تیم ماشین‌سازی برای خروج از بحران اول نیاز به مدیرانی دارد که فرصت دقیق آسیب‌شناسی تیم را داشته باشند تا بعد بتوانند تصمیمی درست و کارشناسی بگیرند. تغییر مدیران و مشاوران ماشین‌سازی تنها چاره کار این تیم پرهوادار نیست.



منبع: مشرق

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 6 آذر 1395 - 10:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن