تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش نیویورک تایمز از نگرانی ها درباره لغو برجام/ قدرت های جهانی باید ترامپ را درباره توافق ایران متقاعد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گزارش نیویورک تایمز از نگرانی ها درباره لغو برجام/ قدرت های جهانی باید ترامپ را درباره توافق ایران متقاعد کنند
موضوعات زیادی نیست که اروپا، روسیه، چین همگی بر سر آن اتفاق نظر دارند اما یک موضوع وجود دارد: متقاعد کردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا برای عدم لغو توافق هسته ای ایران.
به گزارش نامه نیوز، نیویورک تایمز در گزارشی با عنوان «دونالد ترامپ توافق ایران را لغو می کند؟» نوشت:

دلایل قابل قبولی برای نگرانی در این مورد وجود دارد که دولت جدید و یا کنگره آمریکا توافق هسته ای ایران را متزلزل کنند، توافقی که دونالد ترامپ آن را فاجعه خوانده است و وعده داده آن را لغو کند.

اطراف رئیس جمهور منتخب آمریکا را نیز افرادی چون جان بولتون تشکیل داده اند، کسی که از وی به عنوان وزیر خارجه احتمالی آینده آمریکا در دولت ترامپ یاد می شود، کسی که گفته است خواستار پایان یافتن فوری اجرای توافق هسته ای و تغییر نظام در ایران شده است.

ترامپ همچنین مایک پنپمپو را به عنوان رئیس سازمان سیا انتخاب کرده است، کسی که اخیرا در توییتر نوشته بود که من به دنبال لغو این توافق زیانبار با بزرگترین کشور صادر کننده تروریسم در جهان هستم.

در حالی که ترامپ در حال تصمیم گیری در این باره است که چه سیاستی را در قبال ایران باید اتخاذ کند، کشورهایی که به همراه آمریکا در توافق هسته ای ایران مشارکت داشتند باید مسیر راه خود را تعیین کنند. آنها باید به رئیس جمهور منتخب آمریکا بگویند تا وقتی که ایران به تعهداتش بر اساس برجام عمل می کند آنها نیز باید به برجام پایبند باشند.

آنها همچنین باید روشن سازند که اگر کنگره یا رئیس جمهور آمریکا توافق را لغو کنند دیگر قدرت های جهان مسیر خود را در این زمینه ادامه خواهند داد.

جای تعجب نیست که اغلب کشورها به طور کامل از توافق هسته ای ایران حمایت می کنند و رئیس جمهور اوباما متعهد به وتو کردن تلاش های جمهوری خواهان برای لغو دستاوردهای دیپلماتیک دولت وی شده است. ایران بخش های کلیدی فعالیت های هسته ای خود را در مقابل برداشته شدن تحریم ها متوقف کرده است.

این توافق نه تنها برنامه غرب در زمینه منع گسترش سلاح های اتمی را ارتقا داده است بلکه آمریکا را از انجام پاسخ نظامی به ایران منع کرده است.





مطالب مرتبط
تخت روانچی: امريكا موظف است، تحريم‌هاي ثانويه را رفع كند
ولایتی: ادامه تحریم‌ها علیه ایران نقض برجام است
خرازی: برای اظهار نظر در مورد ترامپ زود است/ برای هر تحولی در آمریکا آماده هستیم
قاسمی:تجزیه سوریه مخالفان بسیاری دارد/عربستان راه دیکتاتورها را طی می‌کند
تهران - واشنگتن، حرکت در جاده هموار یا سنگلاخی/ ترامپ، آمریکا را به سمت افراط می برد یا اعتدال؟
کمالوندی: مقادیری از آب‌سنگین مازاد ایران به عمان برای فروش منتقل شده است
وزیر خارجه فرانسه ژانویه به تهران می آید
آمانو: ایران ذخایر آب سنگینش را به زیر حد معین کاهش دهد



۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن