تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815360904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام دلیل بروز سانحه برخورد قطارها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیر عامل راه آهن توضیحاتی را در خصوص علل بروز سانحه برخورد دوقطار مسافری در محور دامغان- سمنان توضیحاتی را ارایه کرد.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محسن پورسیدآقایی مدیرعامل راه آهن در خصوص دلایل بروز این سانحه گفت: قطار مشهد- تبریز به دلیل سرمای هوا و یخ زدگی سیستم ترمز در مسیر متوقف شده بود که  مورد   به سیستم سی تی سی شاهرود به عنوان مرکز کنترل اطلاع  داده می‌شود، درهمین زمان قطار مشهد سمنان در مسیر دستور توقف می‌یابد.


وی افزود: متاسفانه در این زمان به دلیل تغییر شیفت مسئول کنترل، فرد جایگزین از سابقه و دلیل قرمز شدن چراغ بی اطلاع بوده و وقتی رئیس قطار مشهد- سمنان مجددا کسب تکلیف می‌کند به وی گفته می‌شود که مسیر باز است و مشکلی نیست، شاید چراغ به دلیل برودت هوا قرمز مانده است لذا به وی تلگراف می‌شود که حرکت کند.


به گفته مدیرعامل راه آهن، دراین لحظه  قطار مشهد- تبریز در پشت یک پیچ متوقف شده بود که قطار مشهد- سمنان وقتی با قطار پیش‌رو مواجه می‌شود به شدت با کوپه‌های انتهایی قطار مشهد تبریز برخورد می‌کند و سانحه رخ میدهد.


وی افزود: نظر نهایی و دقیق در خصوص بروز سانحه  پس از بررسی کمیسیون عالی سوانح اعلام خواهد شد.


۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن