تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813013423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطمینان آمریکا به برزیل برای تجارت با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: رودریگو آزِرِدو» از مقام های ارشد وزارت خارجه برزیل در امور تجارت روز چهارشنبه گفت که وزارت خزانه داری آمریکا هفته گذشته به بانک های برزیلی برای امنیت تامین اعتبار قرارداد های تجاری با ایران اطمینان داده است.
 

وی گفت که بانک های برزیلی با وجود لغو تحریم ها همچنان نگران بودند که تجارت با ایران برای آنها پیامد های قهری آمریکا را به دنبال داشته باشد.
 

آزردو ادامه داد : بانک ها از این هراس داشتند که بانک های آمریکایی و اروپایی با قطع خطوط اعتباری خود به این موضوع واکنش نشان دهند.
 

رویترز می نویسد : انتظار می رود که این دیدگاه پس از دیدار هفته گذشته مقام های وزارت خزانه داری آمریکا با مدیران بزرگ ترین بانک های برزیلی تغییر کند.
 

مقام های آمریکایی بر اساس این گزارش به بانک های برزیلی اطمینان داده اند که تراکنش های مالی با دلار یا دیگر ارزها تا زمانی که نظام بانکی آمریکا یا شرکت های تحت تحریم ایرانی را دخیل نکند، بدون مانع است.
 

آزردو در ادامه صحبت های خود گفت : این اطمینان بخشی توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا (اوفک) می تواند طرح افزایش سطح تجارت ایران و برزیل از یک میلیارد و 600 میلیون دلار در سال گذشته میلادی به پنج میلیارد دلار در سال های پیش رو را تسهیل کند.
 

«امبرائر» سومین شرکت بزرگ سازنده هواپیماهای تجاری در دنیا و «مارکوپولو اس.ای» یک شرکت مطرح سازنده اتوبوس از جمله خواستاران انعقاد قرارداد با ایران هستند.




۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن