تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816997519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشک قرباني اسيدپاشي: از يک قدمي مرگ برگشتم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پزشک جواني که 9 ماه قبل از سوي دختر مورد علاقه‌اش مورد اسيدپاشي قرار گرفته بود، پس از بهبودي در دادسراي جنايي حاضر شد و ماجرا را شرح داد.
 

به گزارش جوان، اين حادثه بامداد روز سه‌شنبه 17 فروردين‌ماه امسال رخ داد که در جريان آن دختر جواني در خانه‌اي حوالي ولنجک روي مرد مورد علاقه‌اش اسيد پاشيد. در جريان اين اسيدپاشي دختر جوان هم آسيب ديد و هر دو براي درمان به بيمارستان منتقل شدند.
 
لحظاتي پس از اعلام اين حادثه قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي در بيمارستان حاضر شد و به تحقيق پرداخت. بررسي‌ها نشان داد در اين حادثه مرد جوان که پزشک است به شدت از ناحيه سر، صورت، کمر و شکم آسيب‌ديده است به طوري‌که قادر به بازجويي نيست، اما دختر جوان آسيب کمتري ديده است.

به همين دليل بازپرس در گام نخست از دختر جوان که سميه نام دارد، تحقيق کرد. وي در ادعايي گفت: من و وحيد مدتي است رابطه دوستانه‌اي داريم. روز حادثه از شهرستان به تهران آمدم و به خانه مجردي وحيد رفتم. همان روز فهميدم که وحيد با دختر جواني به نام مهناز ارتباط دارد و قصد دارد با او ازدواج کند.
 
به همين دليل با هم مشاجره لفظي کرديم که ناگهان وحيد بطري پر از اسيدي را که از قبل در خانه داشت، از روي ميز برداشت و به صورت من پاشيد که با او درگير شدم و بطري مايع اسيدي به صورت و بدن خودش پاشيده شد و من هم کمي آسيب ديدم. صبح روز سه‌شنبه پزشک جوان که به تازگي بهبود يافته بود، براي ادامه تحقيقات در دادسراي جنايي حاضر شد. سميه هم براي تحقيقات و مواجهه حضوري با پزشک جوان در شعبه هشتم حضور داشت.

دختر جوان در بازجويي‌ها گفت: من ظرف اسيد را برداشتم، اما قصد اسيدپاشي نداشتم. وقتي با او درگير شدم وحيد به زمين افتاد و اسيد به رويش پاشيده شد.
 
پزشک جوان که آثار اسيدپاشي در سر و صورتش نمايان بود، به قاضي ايلخاني گفت: شب حادثه در خواب بودم که سميه به صورتم مايع اسيدي پاشيد. آنقدر مايع اسيدي قوي بود که رختخوابم پودر شد.
 
من بلافاصله با آب محل‌هاي آسيب‌ديده را شست‌وشو دادم و به سرعت خودم را به بيمارستان رساندم. پزشک معالج گفت كه اگر 10 دقيقه ديرتر مي‌رسيدم، مغزم به شدت آسيب مي‌ديد و الان هم جمجمه‌ام آسيب‌ديده است.
 
وي در ادامه مدعي شد حرف‌هاي سميه دروغ است و گفت: من اصلاً با سميه درگير نشدم که به زمين بخورم چون آن لحظه در خواب بودم و اصلاً فکر نمي‌کردم که او دست به اين کار خطرناک بزند. من از يک قدمي مرگ برگشتم و الان هم از او شکايت دارم.
 
در حالي که سميه با قرار وثيقه 800 ميليون توماني آزاد است، تحقيقات تا زمان اعلام نظريه پزشکي قانوني درباره اين حادثه ادامه دارد.


۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن