تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815081466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت دامپزشکی سمنان بر نذورات قربانی اربعین افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نظارت دامپزشکی سمنان بر نذورات قربانی اربعین افزایش می یابد
سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان سمنان گفت: نظارت های بهداشتی و شرعی دام های قربانی در ایام اربعین حسینی با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تامین بهداشت عمومی افزایش می‌یابد.
 محسن بهرامی افزود: کارکنان فنی دامپزشکی به همراه ناظرهای شرعی، در اربعین حسینی در قالب گروه های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی در استان سمنان سازماندهی می شوند.
وی ادامه داد: با توجه به اولویت کشتار دام های قربانی در کشتارگاه های هر شهر، کشتارگاه های دام برای پذیرش دام های قربانی و ذبح آنها آماده خدمات رسانی خواهند بود.
وی گفت: همچنین در تاسوعا و عاشورا سال 95، بر ذبح تعداد چهار هزار و 202 راس دام، معاینه، نظارت و بازرسی بهداشتی و شرعی انجام شده بود که نسبت به سال 94 ، حدود 52 درصد رشد داشت.
وی ادامه داد: میزان ضبط آلایش خوراکی دامی و لاشه غیرقابل مصرف در تاسوعا و عاشورای سال 95 نیز هزار و 290 کیلوگرم بود که این مقدار نسبت به سال94 حدود 60 درصد افزایش داشت.
بهرامی، از شهروندان خواست هرگونه تخلف در نحوه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی را با شماره 1512 به سامانه پاسخگویی و اطلاع رسانی دامپزشکی اعلام کنند.
سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان سمنان افزود: کشتار غیرمجاز دام مطابق ماده 688 قانون مجازات اسلامی، تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود و دامپزشکی برای اجرای قانون و تامین سلامت مردم با متخلف ها برخورد جدی می کند.




تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن