تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821018835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كف و سقف حقوق بازنشستگان 900 تا 6 ميليون و 300 هزار تومان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كف و سقف حقوق بازنشستگان 900 تا 6 ميليون و 300 هزار تومان
كف حقوق بازنشستگان ۹۰۰ هزار تومان و سقف آن هفت برابر اين رقم يعني حدود 6 ميليون و 300 هزار تومان است، البته برخي افراد هم از اين شمول مستثني هستند كه تعدادشان بسيار كم است.
محمدعلي ابراهيم‌زاده، معاون فني صندوق بازنشستگي كشوري گفت: قرار است با همكاري مجلس و دولت فاصله ايجاد شده در پرداخت حقوق بازنشستگان كه حدود پنج سال شده، كم كنيم و يكسان‌سازي حقوق آنها را اجرا كنيم.  وي افزود: شكاف حقوقي در بين دستگاه‌هاي اجرايي متفاوت است؛ برخي دستگاه‌ها حقوق بيشتري مي‌دهند، اما به طور كلي كف حقوقي كه به بازنشستگان داده مي‌شود 900 هزار تومان و سقف آن هفت برابر اين رقم كه حدود 6 ميليون و 300 هزار تومان است، پرداخت مي‌شود، البته برخي از افراد هم از اين شمول مستثني هستند كه تعدادشان بسيار كم است.

وي تأكيد كرد: در لايحه بودجه دولت كه قرار است به تازگي تقديم مجلس شود، بحث يكسان‌سازي حقوق بازنشستگان آمده است كه اگر عملياتي و تصويب شود، اين شكاف حقوق برطرف مي‌شود، اين در حالي است كه يكسان‌سازي‌ها در برنامه چهارم و پنجم توسعه هم آمده است.  معاون فني صندوق بازنشستگي كشوري گفت: پيشنهاد كلي ما اين بوده كه افزايش سالانه حقوق‌ها را كه امسال 12 درصد بوده داشته باشيم و افزايش پلكاني را در كنار آن قرار دهيم تا افرادي كه حقوقشان با ساير دريافتي‌ها فاصله دارد، در يك مدت زماني با ساير حقوق‌ها همسان شود.  وي افزود: البته اين افزايش پلكاني با توجه به تأمين اعتبارات در نظر گرفته شده تا در مدت اجراي آن در چند سال بتوانيم فاصله و شكاف دريافتي‌ها را كم كنيم.





تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن