تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816984398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی – برانکو ایوانکوویچ؛ یک جنجال دیگر؟+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جلالی – برانکو ایوانکوویچ؛ یک جنجال دیگر؟+تصاویر
مجید جلالی و برانکو ایوانکوویچ این هفته در جدال یازدهم از لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و پیش بینی می شود با توجه به شرایط دو تیم جدالی دیدنی را به نمایش بگذارند.
آفتاب‌‌نیوز : مجید جلالی در چهارمین نبرد خود روبروی برانکو ایوانکوویچ بار دیگر در جستجوی موفقیت تیمش است و اتفاقات جنجالی فصل گذشته در رقابت بین دو مربی باعث شده تا سرمربی کروات از تمام توان خود برای پیروزی برابر این حریف سود ببرد.
 
علیرغم روحیه خاص دو مربی روی نیمکت، نکته عجیب در سه جدال قبلی دو تیم به جنجالی های رخ داده در بیرون و داخل زمین مربوط می شود. این دو سه بار تاکنون به عنوان سرمربیان پرسپولیس و سایپا برابر یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل آن دو تساوی و یک برد برای مجید جلالی بوده است تا این مربی که در طول دو سال گذشته شرایط مناسبی از نظر نتیجه گیری نداشته، برابر فنی ترین مربی لیگ عملکرد فوق العاده‌ای از خود به جا بگذارد.
 
اولین تقابل - جنجال در کرج
پیام صادقیان سوژه اصلی این دیدار بود. پرسپولیس با گل احمد نوراللهی از حریف پیش افتاد و مهدی طارمی پیش از پایان نیمه اول حساب کار را به نتیجه دو بر صفر تغییر داد اما این بابک حاتمی بود که با اشتباه خود یک گل به خودی ثبت کرد تا شاگردان جلالی امیدوار به بازگرداندن نتیجه شوند.


اما این پایان کار نبود و حامد شیری از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم به تساوی رضایت دهند. در نهایت پیام صادقیان که برای بازگشت به ترکیب بی تابی می کرد بعد از اینکه به کار گرفته نشد دست به اعتراض زد که با واکنش شدید کریم باقری همراه شد. برانکو ایوانکوویچ بعد از آن بازی اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد و در نهایت رای به اخراج او داد. برانکو ایوانکوویچ در اولین فصل خود در پرسپولیس با حضور در رتبه هشتم و پایین تر از مجید جلالی به کار خود خاتمه داد. 


دومین جدال- جنجالی‌ترین پنالتی
تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه ای نداشت تا اینکه احمد صالحی به سود نارنجی پوشان اعلام پنالتی کرد. نکته عجیب این پنالتی اما برخورد توپ با سر رامین رضاییان بود که در اتفاقی عجیب داور نقطه پنالتی را نشان داد. رضا نوروزی این پنالتی را به گل اول سایپا تبدیل کرد و در ادامه غلامرضا رضایی دومین گل را برای نارنجی پوشان به ثمر رساند تا گل دقایق پایانی مهدی طارمی نیز نتواند برانکو ایوانکوویچ را از شکست برابر جلالی نجات دهد.
 
 سومین جدال- گلی که قهرمانی را گرفت
پرسپولیس بازی را پرفشار آغاز کرد و خیلی زود نیز توسط نوراللهی به گل رسید. در ادامه حملات دو تیم و خصوصا پرسپولیس نتیجه نداد تا اینکه مهدی دغاغله روی اشتباه محرز الکساندر لوبانف گل تساوی را در ثانیه های پایانی به ثمر رساند. در مورد این گل نیز حرف و حدیث های زیادی وجود داشت و خیلی از کارشناسان آن را خطا دانستند و البته نباید از اخراج غیرحرفه ای جری بنگستون نیز به سادگی گذشت. اخراج مهاجم هندوراسی پرسپولیس در این بازی پایان کار او در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ بود تا این مساله را در جدایی و عدم تمدید قراردادش بی تاثیر ندانند.
 
برانکو ایوانکوویچ در فصل گذشته 5 امتیاز حیاتی را برابر مجید جلالی از دست داد تا این مربی نقش پررنگی در قهرمان نشدن سرخپوشان داشته باشد. او در این فصل البته با پیکان متفاوت ظاهر شده است. تیمی تاکتیکی و نتیجه گرا که اکنون با نمایش کیفی فوق العاده خود در رتبه های بالایی جدول نیز حضور یافته و این مساله باعث می شود تا مجید جلالی بار دیگر به کسب نتیجه برابر مرد کروات امیدوار باشد. برانکو ایوانکوویچ موفق خواهد شد طلسم عدم پیروزی برابر جلالی را بشکند یا اسیر پیکان خواهد شد و بار دیگر اتفاقات فوتبالی او را از کسب نتیجه برابر سرمربی حریف ناکام خواهد کرد؟



























منبع: ورزش سه




۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن