تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق حرفه‌ای در خانه قدیمی به دام افتاد/ دستگیری 3 مالخر غرب پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سارق حرفه‌ای در خانه قدیمی به دام افتاد/ دستگیری 3 مالخر غرب پایتخت
رييس کلانتری 119 مهرآباد از دستگيری يک سارق و سه مالخر اموال مسروقه در محدوده ميدان شمشيری خبر داد.

سارق حرفه‌ای در خانه قدیمی به دام افتاد/ دستگیری 3 مالخر غرب پایتخت
سرهنگ نورآبادی،رييس کلانتري 119 مهرآباد در گفتگو با  خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در راستای اجراي طرح امنيت محله محور، ماموران گشت انتظامي اين کلانتري در محدوده ميدان شمشيري و خيابان هاي اطراف آن در حال گشتزنی بودند که تردد و حضور سه مرد مشکوک مقابل يک خانه قديمي، توجه آنها را جلب کرده و هر سه تحت نظر قرار دادند.
 
وی افزود:دقايقی بعد متوجه شدند که اين افراد از اهالي منزل تعدادي اجناس و لوازم منزل را در قبال پرداخت پول دريافت کرده و سعي دارند بدون اينکه کسي متوجه شود از محل دور شوند، که بلافاصله هر سه را به ظن مالخر اموال مسروقه بازداشت و تحت بازجويي قرار دادند.


رييس کلانتري 119 مهرآباد اظهار داشت: متهمان که "ن"، "ع" و "ع" نام داشتند در بازجويي هاي انجام شده اظهار کردند که مالخر اموال مسروقه هستند و مالک منزل مذکور که سارق است اين اموال مسروقه را به آنها به قيمتي ارزان مي فروشد.


وی ادامه داد:در تحقيقات و استعلام هاي انجام شده از سيستم پروفايل پليس پايتخت، مشخص شد که مالک منزل يکي از سارقان سابقه دار و حرفه اي منزل است که مدتي پيش پس از طي دوره محکوميتش از زندان آزاد شده است.


سرهنگ نورآبادی در ادامه بیان داشت: ماموران  پس از هماهنگي با مقام قضايی به محل مذکور وارد شده و ضمن بازداشت اين سارق، اموال مسروقه کشف و ضبط شد.


رييس کلانتري 119 مهرآباد اظهار داشت:متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرم خود مبني بر سرقت از منازل و کارگاه ها و فروشگاه هاي شهروندان اعتراف کرد و عنوان داشت که اين اموال را به قيمت ارزان به مالخران اموال مسروقه مي فروشد.


گفتنی است، متهم و همدستانش براي تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.





۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن