تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799144049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهی و دلجویی شهرداری فومن از زن دستفروش


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

شهردار فومن گفت: در پی درگیری مامور شهرداری با بانوی دستفروش فومنی جمعی از مسئولان شهرستان به همراه مامور مذکور با حضور در منزل این بانو از او دلجویی کردند.

به گزارش روزنامه خراسان، هوشنگ عباسقلی‌زاده در نشست خبری درباره درگیری مامور شهرداری با بانوی دستفروش فومنی با اشاره به اینکه حادثه پیش آمده سبب رنجش تمامی مردم استان شده است اظهار داشت: حادثه مذکور باید با مسالمت و پا درمیانی ختم به خیر می‌شد.
 
وی با تاکید بر اینکه پدیده سد معبر در تمامی کشور، پدیده‌ای ناخوشایند است، افزود: اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای از سوی شهرداری فومن برای ساماندهی و جابه‌جایی دستفروشان سطح شهر در یک سال گذشته انجام شده است.
 
شهردار فومن با بیان اینکه زیبا‌سازی شهر همراه با حفظ سنت‌ها از اولویت های اقدامات شهرداری است تصریح کرد: بالغ بر یک سال است که از سوی شهرداری فومن گاری‌هایی مختص دستفروشی برای دستفروشان شهر تهیه شده ‌اما دستفروشان حاضر به دریافت آن ها نیستند.
 
عباسقلی زاده با ابراز اینکه تمامی دستفروشان سطح شهر به مسئله انتقال به بازارچه تعیین شده تمکین کرده‌اند افزود: بانوی مذکور ماه‌هاست که درباره جا‌به‌جایی مقاومت می‌کند و شهرداری فومن در پیگیری‌های قضایی حکم جلب او را دارد.وی با اشاره به اینکه در ایام گذشته اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای برای جابه‌جایی و رضایت بانوی دستفروش از سوی نیروی انتظامی و شهرداری فومن انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این اقدامات ماموران نیروی انتظامی فومن با حرکات ناشایست و غیراخلاقی این بانوی فومنی مواجه شدند.
 
شهردار فومن با بیان اینکه حادثه مذکور به هیچ عنوان برای شهرداری و مسئولان و مردم استان قابل قبول نیست، بیان کرد: شنبه شب جمعی از مسئولان و مدیران و مامور شهرداری برای عذرخواهی و دلجویی از بانوی دستفروش در منزل او حضور یافتند.عباسقلی‌زاده با بیان اینکه قبل از درگیری فیزیکی، مامور از سوی فرزند این بانو به‌وسیله یک صندلی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود افزود: شایسته بود که همکار ما در آن زمان با نشنیده گرفتن فحاشی‌ها خشم خود را کنترل می‌کرد.

واکنش ادامه‌دار هنرمندان

در همین حال واکنش های عمومی به این حادثه همچنان ادامه دارد و در این میان هنرمندان در صفحات شخصی خود در فضای مجازی نسبت به حرکت غیرانسانی مامور شهرداری واکنش نشان دادند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران امین زندگانی بازیگر، با انتشار تصویر این حادثه در صفحه خود به شدت از این مسئله انتقاد کرد. سارا خوئینی‌ها بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار تصویری نوشت: «آیا واقعا علاج درد بی‌پولی و بیکاری برای دستفروشان خشونت علیه اون‌هاست؟»
 
ایرج نوذری بازیگر تلویزیون هم تصویری از این مادر منتشر کرد و به گیلکی نوشت: «تی بلامی سر/ میرم تره» ایرج طهماسب مجری و کارگردان و ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما هم با انتشار تصویری کنایه آمیز نوشتند: «ماموران شهرداری مشغول کارند، لطفا مزاحم نشوید» پیش از این رضا رشیدپور و پرستو صالحی نیز در صفحه شخصی خود نسبت به این حادثه واکنش نشان داده بودند.

انتشار فیلم ضرب و شتم یک دستفروش در ارومیه

از سوی دیگر در حالی که هنوز واکنش ها به ماجرای ضرب وشتم دستفروش فومنی ادامه دارد ، ویدئویی از ضرب و شتم دستفروش ارومیه ای به دست یک مأمور سدمعبر شهرداری در حال چرخش در شبکه های اجتماعی است. به ادعای خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، آنچه که از این ویدئو می توان دریافت، این است که فردی که پس از تاراج اموال و ابزار کسب و کارش و بر اثر ضرب و شتم بر زمین افتاده، دوباره توسط مأمور سدمعبر به باد کتک گرفته می شود که در این حین یک نفر از ماموران نیروی انتظامی با درجه ستواندومی برای وارد نشدن آسیب به دستفروش مذکور مانع از اقدام مأمور شهرداری می شود.
 



۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن