تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو جبهه ایستادگی: اطلاح طلبان روحانی را برای خودشان مصادره نکنند/ ظریف قطعا نخواهد آمد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو جبهه ایستادگی: اطلاح طلبان روحانی را برای خودشان مصادره نکنند/ ظریف قطعا نخواهد آمد
عضو جبهه ایستادگی روحانی را یکی از گزینه‌های انتخابات 96 اصولگرایان دانست و گفت: من به شخصه آقای روحانی را یک چهره صرفا اصلاح طلب نمی‌دانم و اصلاح طلب‌ها هم نباید به خودشان اجازه دهند که او را برای خودشان مصادره کنند.
به گزارش نامه نیوز، سید ابوالقاسم رئوفیان عضو جبهه ایستادگی درباره انتخابات 96 و برنامه اصولگرایان گفت: قبل از تدوین هرگونه برنامه و سیاست گذاری درانتخابات 96 باید بدنبال شناخت دقیق از مواضع جناح رقیب بود. این شناخت دقیق می تواند اصولگرایان را برای تدوین برنامه دقیق تر کمک کند تا رسیدن به گزینه مورد نظر را در دستور داشته باشند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین ادامه داد:اگرچه بعضی در جناح اصلاحات به دنبال گزینه ای غیر از روحانی هستند، اما غیر از روحانی هیچ گزینه دیگری ندارند. حتی اگر اصلاح طلبان از آقای ظریف بخواهند او به میدان بیاید، قطعا نخواهد آمد؛ بنابراین از این جهت وضعیت اصلاح طلبان مشخص است.

رئوفیان با بیان این که کار اصولگراها مشکل است، اضافه کرد: البته ما قحط الرجال نداریم و افرادی هستند که در عرصه رقابت رقیب جدی با آقای روحانی باشند. آرزوی ما در انتخابات اخلاق، معنویت، رقابت سالم و قانونمندی است؛ همواره سعی می کنیم در این مسیر عمل کنیم.

وی خطاب به اصولگرایان گفت: به دوستان اصولگرا توصیه می کنم که عجله نکنند و در مصاحبه هایی که انجام می دهند نگویند ما از این حمایت می کنیم یا از آن حمایت نمی کنیم ، آن یکی را قبول نداریم و آن را قبول داریم. ایجابی و سلبی با گزینه ها برخورد نکنند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: قبل از این اظهارات باید بدانیم رییس جمهوری آینده باید چه ویژگی هایی داشته باشد. اگر بخواهیم شایسته سالاری بر کشور حاکم شود و این که چه کسی شرایط بیشتری را برای احراز پست خطیر ریاست جمهوری دارا است، باید به دنبال تدوین جدول شاخص ها و مکانیزم های ارزیابی باشیم.

وی روحانی را یکی از گزینه های انتخابات 96 اصولگرایان دانست و گفت: من به شخصه آقای روحانی را یک چهره صرفا اصلاح طلب نمی دانم و اصلاح طلب‌ها هم نباید به خودشان اجازه دهند که او را مصادره کنند.

عضو جبهه ایستادگی افزود: آقای روحانی می داند بخشی از آرای سال 92 مربوط به اصولگراها بود؛ به طور قطع نباید از این غافل شود و نسبت به این مجموعه بی مهری کند.

رئوفیان با اشاره به این که معتقدم تعصب و منافع جناحی را ‌نباید بر تعصب ملی ترجیح داد، گفت: منافع ملی را ببینیم و با توجه به منافع ملی و شاخص هایی که داریم به گزینه مورد نظر برسیم حتی اگر آن گزینه آقای روحانی باشد.

وی دوره رییس جمهوری 96 تا 1400را بسیار مهم دانست و افزود: خیلی کار ما سخت است. ما سیاسیون و احزاب سیاسی باید به دنبال کسی باشیم که واقعا بتواند تحقق بخش اهداف سند چشم انداز باشد.


منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
روایت شنیده نشده حسن روحانی از نحوه مدیریت احمدی نژاد در پرونده هسته ای
ناطق‌نوری: به احمدي‌نژاد گفتم روی ابرها حرف می‌زنید
امام جمعه رفسنجان:حجت‌الاسلام پورمحمدی صادقانه به مردم خدمت کرد
ناطق‌نوری: به احمدی‌نژاد گفتم یا سوادت خیلی بالاست یا روی ابرها هستی، قهر کرد و رفت
توصیه‌های محمد هاشمی به روحانی برای ماه‌های باقیمانده از دولت یازدهم



۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن