تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821234581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح‌طلبان قطعا از روحانی عبور نمی‌کنند/قالیباف با بقیه کاندیداها متفاوت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصلاح‌طلبان قطعا از روحانی عبور نمی‌کنند/قالیباف با بقیه کاندیداها متفاوت است
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت:قالیباف با بقیه کاندیداها متفاوت است اما نمی‌توانیم بگوییم روی وی حساب می‌کنیم.

اصلاح‌طلبان قطعا از روحانی عبور نمی‌کنند/ قالیباف با بقیه کاندیداها متفاوت است
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری عصر امروز در نشست خبری در خبرگزاری دانشجو با اشاره به مسئله وحدت اصولگرایان اظهار داشت: متاسفانه در غیبت احزاب و چند حزب فراگیر و قدرتمند، همواره بخشی از انرژی مان صرف وحدت درونی می‌شود. این تلاش‌ها بعضا به نتیجه هم می‌رسد اما مشکل اینجا است که چنین هزینه‌هایی در هر دوره اضافه می‌شود.


وی افزود: باید اقداماتی را که در انتخابات قبل انجام دادیم را توسعه دهیم و از آن استفاده کنیم. باید از وحدت نسبی که در انتخابات مجلس داشتیم استفاده کرده و در پی بنای جدید نباشیم البته این بنا می‌تواند متحول شده و بسط پیدا کند و جریانات بیشتری از اصولگرایی را زیر پرچم خود بگیرد.


باهنر ادامه داد: متاسفانه رقبای ما برای شکستن وحدت اصولگرایان تلاش می‌کنند که البته اگر از دیدگاه حزبی نگاه کنیم این مسئله طبیعی به نظر می‌رسد رقبا تلاش می‌کنند که نقاط ضعف خود را کم و نقاظ ضعف رقیب را زیاد کنند.


وی با بیان اینکه اصولگرایان کمبود کاندیدا ندارند، تصریح کرد: خود من هم بارها اعلام کردم که کاندیدا نمی‌شوم و از کسی هم که احساس می‌کنیم یواش یواش کنار زمین دارد خودش را گرم می‌کند تا به میدان بیاید، می‌خواهیم که تو یکی هم نباشی تا ان شا الله ببینیم چه می‌شود.


دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: برخی نگران هستند که اصولگرایان بدون کاندیدا بمانند اما من می‌گویم که ما بی‌کاندیدا نمی‌مانیم. چشم ما به چند کاندیدا از جناح‌های مختلف است و رقابت انتخاباتی را همین‌ها رقم می‌زنند.


باهنر با بیان اینکه تکثر کاندیدا به نفع هیچ جریانی نیست، گفت: تحلیل ما این است که اصلاح‌طلبان قطعا از روحانی عبور نمی‌کنند. تک مضرابی‌هایی هم که از گوشه‌هایی ساز می‌شود، برای افزایش سهم است. 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاندیداهای اصولگرایان جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از جریان اصولگرایی برخی نیروهای در انتخابات گذشته ریاست جمهوری خودشان را آزمون کردند و البته موفق نشدند آرای قابل توجهی به دست آورند البته ما روی هیچ گزینه‌ای به طور ایجابی و سلبی صحبت نمی‌کنیم. 


باهنر با بیان اینکه کاندیدای اصولگرایان باید کارآمدی و مقبولیت داشته باشند، تصریح کرد: باید مجموعه این دو امتیاز در گزینه مورد نظر ماکزیمم باشد. شاید فردی با وجود کار آمدی امکان رای‌آوری نداشته باشد و یا بالعکس. باید در نهایت به فردی برسیم که این دو ویژگی را به طور ماکزیمم داشته باشد.


وی تاکید کرد: اگر مجموعه‌ای ببیند که در مقابل فردی نمی‌تواند گزینه‌ای مقبول و از امکان رای‌آوری بالا معرفی کند، معرفی کاندیدا به طور کلی معنایی ندارد اما این مسئله برای اصولگرایان نیست.


باهنر همچنین پیرامون احتمال کاندیداتوری محمدباقر قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای قالیباف با بقیه کاندیداها متفاوت است، وی همیشه در دوره‌هایی که حضور داشته رای دوم را آورده و طبیعی است که جریان رقیب دولت کنونی، کاندیدای اول خود را مورد بررسی قرار دهد اما نمی‌توانیم بگوییم قطعا روی وی برای انتخابات حساب می‌کنیم. 


این خبر در حال تکمیل است... 








۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن