تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816999930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری سارق گوشی قاپ در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: سارق سابقه دار بعد از سرقت گوشی گران قیمت در مرکز شهر در قهوه خانه ای در محدوده شهید محلاتی شناسایی و دستگیر شد. متهم به ۲۰۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرده است.
 

 ساعت ۸ شب ۱۸ مهرماه  امسال با درخواست کمک یک خانم جوان،  افراد رهگذر در خیابان فلسطین متوجه شدند که راکب یک موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ اقدام به سرقت  گوشی تلفن همراه این زن را کرده است.

راکب موتورسیکلت هنگام  فراراز محل سرقت به زمین می خورد و وقتی مردم به قصد دستگیری به او نزدیک می شوند او با سلاح سرد همراه خود، اقدام به تهدید آنها کرده و با رها کردن موتورسیکلت پای پیاده فرار می کند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «موبایل قاپی و تهدید با سلاح سرد»، به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با شناسایی آخرین مالکِ موتورسیکلت بجای مانده در محل سرقت، اطلاع پیدا کردند که آخرین بار این موتورسیکلت به صورت قولنامه ای در اختیار یکی از مجرمان سابقه دار به نام «جواد. ش» ( ۲۷ ساله ) قرار گرفته است.

بررسی سوابق «جواد. ش» نشان داد که وی از سال ۱۳۸۵ تا کنون، بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف همچون شرارت، سرقت مقرون به آزار، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، موادمخدر و... بارها دستگیر و آخرین بار با تأمین قرار، ۱۲ آبان ماه سال گذشته آزاد و مجددا ارتکاب جرایم خود را از سر گرفته است.

با شناسایی دقیق «جواد. ش» به عنوان سارق متواری شده از محل سرقت، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در منطقه اتابک – خیابان میثم کرده اما در ادامه اطلاع پیدا کردند که «جواد. ش» پس از بجای گذاشتن موتورسیکلت در آخرین سرقتش، با اطمینان از این موضوع که به زودی توسط پلیس شناسایی خواهد شد از مخفیگاهش متواری شده است.

اقدامات پلیسی در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا سرانجام محل تردد «جواد.ش» در قهوه خانه ای در همان منطقه اتابک شناسایی شد ؛ سرانجام با اطمینان از حضور متهم در این محل، کارآگاهان پایگاه سوم در ساعت ۵ عصر سوم آبان ماه سال جاری اقدام به دستگیری وی کردند.

هنگام دستگیری، «جواد.ش» طی درگیری شدید با کارآگاهان قصد متواری شدن از محل را داشت که قبل از هرگونه اقدام به این امر، دستگیر شد.

"جواد.ش» که پس از دستگیری چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت و به دهها فقره موبایل قاپی در مناطق شرق و مرکزی شهر تهران بویژه در تهرانپارس، نارمک، ولی عصر، فلسطین، هفت تیر و... اعتراف کرد.

«جواد.ش» که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد، در اعترافاتش عنوان داست که هر دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند دزدی را به قیمت هر کدام ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان و یا در ازای دریافت مودامخدر مصرفی روزانه ی خود، به خریداران اموال مسروقه فروخته است.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر بع خبرنگار مهر گفت: در ادامه رسیدگی به جرایم ارتکابی متهم و دیگر شکات و مالباختگان، بازپرس  پرونده دستور انتشار تصویر متهم با پوشش یک خط قرمز بر روی صورت را صادر کرده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی متهم از سوی تصویر منتشره شده و یا بدین شیوه و شگرد و توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ تیره رنگ شدند دعوت می شود تا برای شناسایی کامل متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر- میدان نیلوفر مراجعه کنند.




۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن