تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817119784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود استقلال در روز گرامیداشت «پدر»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شرق: استقلال موفق شد خود را به جمع هشت تیم برتر جام حذفی برساند. دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی پنجشنبه و دیروز برگزار شد و اکثر تیم‌های مدعی موفق شدند یک مرحله دیگر در این مسابقات بالا بیایند.
 

استقلال که در مرحله قبلی (یک‌شانزدهم نهایی) به‌سختی مس کرمان را در ورزشگاه آزادی شکست داده بود، این‌بار هم کارش گره خورد. بازی دو تیم استقلال- صبا که دیداری سرد بود، در ١٢٠ دقیقه صفر- صفر شد تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در پنالتی‌ها، سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال، پنالتی کیوان امرایی را مهار کرد. هرایر مگویان، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، علی قربانی و فرشید اسماعیلی، بازیکنان استقلال، هم پنالتی‌ها‌ي خود را گل کردند تا استقلال ٥ بر ٣ حریف خود را ببرد و حریف نفت تهران و علی دایی در مرحله یک‌چهارم نهایی شود. این مسابقه اولین بازی استقلال پس از درگذشت منصور پورحیدری بود و استقلالی‌ها یاد «پدر استقلال» را گرامی داشتند.
 

هم‌زمان با بازی استقلال- صبا، ذوب‌آهن اصفهان، قهرمان جام حذفی، با برتری مقابل ماشین‌سازی تبریز در خانه خود، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد. این بازی در ٩٠ دقیقه ٢ بر ٢ شد و ذوب‌آهن با گل دقیقه ١١٩ صعودی سخت را تجربه کرد. گل‌های مدافع عنوان قهرمانی را در این دیدار، جری بنگستون، مهاجم هندوراسی این تیم، در دقیقه ١٦، محمدرضا عباسی در دقیقه ٥٦ و رضا شکاری در دقیقه ١١٩ به ثمر رساندند و گل‌های ماشین‌سازی را نیز امین قاسمی‌نژاد در دقایق ٧٥ و ٤٦ وارد دروازه رشید مظاهری کرد. ذوب‌آهن با این پیروزی توانست به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کند و حریفش احتمالا گسترش‌فولاد تبریز خواهد بود.
 

پیش از این دو بازی هم تیم‌های لیگ‌برتری تراکتورسازی، نفت تهران، گسترش‌فولاد، سپاهان، سایپا و تیم دسته‌دومی نفت و گاز گچساران خود را به مرحله یک‌چهارم نهایی رساندند. به‌این‌ترتیب در مرحله یک‌چهام نهایی، هفت تیم لیگ‌برتری و یک تیم دسته‌دومی حضور خواهند داشت. بازی‌های این مرحله هم به این صورت خواهد بود؛ سایپا- سپاهان (میزبان معلوم نیست)، نفت تهران- استقلال (میزبان مشخص نیست)، گسترش‌فولاد- ذوب‌آهن و نفت و گاز گچساران- تراکتورسازی. در اولین بازی روز گذشته، تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم دسته‌دومی برق جدید شیراز بود. با اینکه تصور می‌شد تراکتورسازی بازی ساده‌ای داشته باشد اما کارش در نیم‌ساعت اول گره خورد. در نهایت تراکتورسازی تبریز با برد ٢ بر صفر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شد. گل‌های تیم تراکتورسازی در این دیدار را محمد نوری (٣٨) و فرزاد حاتمی (٦١) به ثمر رساندند.
 

برق جدید شیراز در مراحل قبلی موفق شده بود دو تیم شیرازی فجر سپاسی و قشقایی را حذف کند.
 

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی از نمایش تیمش ابراز نارضایتی کرد: «این بازی به خاطر اینکه ما دو، سه بازیکن مصدوم و چند بازیکن ملی‌پوش داشتیم، سخت شده بود. برای همین در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. البته روند بد قبلی ادامه داشت. نتوانستیم تراکتورسازی همیشگی باشیم و این به خاطر مصدومان و ملی‌پوشان ما بود. امیدوارم در پنج هفته آینده لیگ برتر به روند خوب قبلی خود برگردیم و تراکتورگونه بازی کنیم».
تراکتورسازی با این پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف نفت و گاز گچسارانی برود که توانست فولاد خوزستان را در ضربات پنالتی از گردونه رقابت‌ها حذف کند.
سایپا و سپاهان دو تیم دیگر لیگ برتر بودند که به یک‌چهارم نهایی صعود کردند. هر دو تیم به‌سختی حریفان دسته‌اولی خود را شکست دادند. سایپا موفق شد در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ٢ بر یک مقابل تیم دسته‌اولی نفت مسجدسلیمان به برتری برسد. گل‌های شاگردان فرکی را در این دیدار، غلامرضا رضایی در دقیقه ٤٥ و میلاد خدایی (گل به خودی) در دقیقه ٨٠ وارد دروازه نفت کردند و تک‌گل نفت مسجدسلیمان را علی کیانی‌فر در دقیقه ٤١ به ثمر رساند. سایپا با این برد باید در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل سپاهانی قرار بگیرد که موفق شد در مرحله یک‌هشتم نهایی ٢ بر یک آلومینیوم اراک را از پیشِ‌رو بردارد. سپاهان به‌سختی در اراک صعود کرد. سپاهان در ورزشگاه امام‌خمینی اراک میهمان آلومینیوم اراک بود و در پایان توانست با نتیجه ٢ بر یک آلومینیوم را شکست دهد. گل‌های تیم سپاهان را در این دیدار جلال‌الدین علی‌محمدی (٩٢) و هنریکه (١٠٨) و گل تیم آلومینیوم اراک را اکبر بختیاری (٩٥) به ثمر رساندند.
 

میزبان حاضر به بازی نشد
 

در یکی از اتفاقات عجیب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، شهرداری ماهشهر حاضر به برگزاری بازی مقابل گسترش فولاد در امیدیه اهواز نشد. در یکی از دیدارهای این مرحله قرار بود تیم‌های شهرداری ماهشهر و گسترش فولاد تبریز از ساعت ١٤:٣٠ روز گذشته در خوزستان به مصاف هم بروند که به دلیل حضورنیافتن ماهشهری‌ها در ورزشگاه امیدیه، این دیدار برگزار نشد. به گفته مسئولان تیم شهرداری ماهشهر، ورزشگاه آنها در ماهشهر قرار دارد و به‌هیچ‌وجه حاضر به برگزاری بازی در امیدیه نیستند.
 

بنا بر گزارش فارس فشار مقامات سیاسی شهر ماهشهر باعث شد این تیم دسته‌دومی در امیدیه حاضر نشود. فراز کمالوند، سرمربی گسترش، در اعتراض به حاضر‌نشدن حریف به فارس گفت: «به اعتقاد من فدراسیون باید با این موضوع برخوردي جدی کند زیرا حدود ٥٠ میلیون تومان برای سفر به امیدیه هزینه کرده‌ایم. ما در ابتدا از تبریز با هواپیما به تهران رفتیم و سپس با پرواز از تهران به اهواز آمدیم و ساعت ١١ صبح جمعه نزدیک به دو ساعت و ١٠ دقیقه با اتوبوس در راه اهواز به امیدیه بودیم. مگر ما تصمیم گرفته بودیم که بازی در امیدیه برگزار شود که تیم حریف حاضر نشد؟ فدراسیون خودش دو بار کارشناس فرستاد و بعد از بررسی جوانب، تشخیص داد بازی در امیدیه برگزار شود.
 

ما لباس پوشیدیم و تیممان برای قبل از بازی گرم کرد، ولی حریف نیامد و در نهایت داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد». طبق قانون، با توجه به غیبت شهرداری ماهشهر در محل این دیدار، باید بازی ٣ بر صفر به سود گسترش فولاد اعلام شود اما مسئولان شهرداری ماهشهر اعلام کردند نسبت به برگزاری بازی در امیدیه معترض خواهند شد.
 

غول‌کُشی به نام نفت‌وگاز گچساران
 

تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران که پیش از این موفق شده بود استقلال خوزستان، قهرمان لیگ برتر، را حذف کند، با شکست فولاد خوزستان در ضربات پنالتی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. فولاد پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان نفت و گاز گچساران بود که این دیدار در پایان ٩٠ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ادامه تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه نیز نتیجه‌ای نداشت تا اینکه در ضربات پنالتی تیم فوتبال نفت‌وگاز گچساران با نتیجه ٣ بر٢ به برتری رسید و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.
 

نفت ‌و گاز گچساران پیش از این استقلال خوزستان را در اهواز شکست داده بود و در مرحله یک‌شانزدهم هم با انصراف سیاه‌جامگان صعود کرده بود. تیم دسته‌دومی نفت‌‌و‌گاز گچساران را که هدایتش بر عهده داریوش یزدی است، باید «غول‌کُش» جام حذفی دانست. بازی نفت وگاز- تراكتوسازی در گچساران برگزار خواهد شد و تراکتورسازی باید مواظب این تیم شگفتی‌ساز باشد.
 

پنجشنبه یک دیدار دیگر هم انجام شد. نفت تهران با برتری ٤ بر صفر مقابل شهرداری فومن به یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. برای نفت در این دیدار محمد قاضی در دقیقه ۲۰، میلاد فخرالدینی دقیقه ۳۹، امیرارسلان مطهری در دقیقه ۶۰ و ایگو پیراهیچ در دقیقه ۷۹ گل‌زنی کردند.



۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن