تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820108856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد تجلیل از برترین‌های مسابقات هنرهای انفرادی"جام شهدای مدافع حرم" خراسان‌جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهدتجلیل از برترین‌های مسابقات هنرهای انفرادی"جام شهدای مدافع حرم" خراسان‌جنوبی
خبرگزاری فارس: تجلیل از برترین‌های مسابقات هنرهای انفرادی"جام شهدای مدافع حرم" خراسان‌جنوبی
به منظور ترویج و حمایت از ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی ششمین دوره از مسابقات هنرهای انفرادی"جام شهدای مدافع حرم" برگزار و برترین‌ها تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به منظور ترویج و حمایت از ورزش زورخانه‌ای مناطق روستایی خراسان جنوبی ششمین دوره از مسابقات هنرهای انفرادی"جام شهدای مدافع حرم" برگزار شد. مراسم اختتامیه این ورزش ملی و باستانی با اجرای ورزش زیبای حرکات ورزش زورخانه‌ای تیم نوجوانان خراسان جنوبی در گود زورخانه‌ای روستای تقاب شهرستان خوسف با مربیگری علی قمری آغاز شد که تشویق گرم مسؤولان و شرکت‌کنندگان را به همراه داشت.

امیر قمری پیشکسوت و آزاده ورزش زورخانه خراسان جنوبی مبلغ 3 میلیون ریال، استاد ناقوس(غلامحسین یوسفی) مبلغ یک‌میلیون ریال و حجت‌الاسلام شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف نیز هدایای ارزنده‌ای را به گروه باستانی‌کار و مرشد تقدیم کردند. در ششمین دوره از مسابقات هنرهای انفرادی"جام شهدای مدافع حرم" خراسان جنوبی باستانی‌کاران 17 زورخانه شهرهای بیرجند، قاین، طبس، فردوس، عشق‌آباد طبس، اسلامیه، اسفشاد، خوسف و تقاب در 12 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کرسی قضاوت ششمین دوره از مسابقات هنرهای انفرادی "جام شهدای مدافع حرم" خراسان جنوبی تعداد سه داور، کمک داور و کمیته فنی بر عهده داشتند. در رشته میل بازی وزن منفی 90 کیلوگرم ششمین دوره از مسابقات هنرهای انفرادی"جام شهدای مدافع حرم" خراسان جنوبی  مصطفی دلاکه در ماده 2 میل بازی قهرمان شد و ابوالفضل ایوبی در ماده 3 و 4 میل بازی بر سکوی نخست ایستاد.

ابوالفضل ایوبی قهرمان رشته چرخ چمنی وزن منفی 90 کیلوگرم شد، احسان افلاکی نایب قهرمانی را بدست آورد و حسن عجم رتبه سوم را کسب کرد. در رشته چرخ تیز مثبت 90 کیلوگرم ششمین دوره از مسابقات هنرهای انفرادی"جام شهدای مدافع حرم" خراسان جنوبی علیرضا مومن مقام نخست را از آن خود کرد و محمد رضا رضایی نایب قهرمان شد. در رشته چرخ تیز منفی 90 کیلوگرم مصطفی دلاکه قهرمان شد، حجت ملایی مقام دوم را بدست آورد و محسن آشوری در جایگاه سوم ایستاد.

عادل بارانی بر سکوی نخست رشته کباده وزن مثبت 90 کیلوگرم ایستاد، حسن توفیقی مقام دوم را بدست آورد، علیرضا مومن و فیض‌الله بخش به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند. در رشته میل سنگین منفی 90 کیلوگرم علی محمد‌زاده قهرمان شد، سید علی اسلامی نایب قهرمانی را بدست آورد و محمد ابراهیم‌زاده به مقام سوم رسید. حسن صفایی در رشته میل سنگین وزن مثبت 90 کیلوگرم ششمین دوره از مسابقات هنرهای انفرادی "جام شهدای مدافع حرم" خراسان جنوبی با گردن آویز طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد و باستانی‌کار دیگری موفق به کسب رتبه‌های برتر نشد.

با حضور حمید رضا برومند سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، مهدی قمری رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، فرماندار و امام جمعه شهرستان خوسف و تعدادی از مسؤولان اداری و ورزشی خراسان جنوبی با حکم قهرمانی و لوح سپاس از برترین‌های مسابقات تجلیل به عمل آمد. ...................................... گزارش: از علیرضا چاجی ...................................... انتهای پیام/69014/ح40

95/04/26 :: 15:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن