تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812548246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل طرح‌های عمرانی بخش مهمی از مشکل ترافیکی قم را حل می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قم تأکید کرد:
تکمیل طرح‌های عمرانی بخش مهمی از مشکل ترافیکی قم را حل می‌کند

بازدید استاندار قم از پروژه‌های شهری


شناسهٔ خبر: 3826338 - چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - استاندار قم با مثبت ارزیابی کردن روند عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی قم، گفت: بهره برداری از این طرح‌ها بخش مهمی از مشکل ترافیکی قم را حل خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهراری قم، سیدمهدی صادقی در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شهر قم، با بیان اینکه پروژه‌های متفاوتی در شهر فعال است، اظهار کرد: عمدتاً پروژه‌های عمرانی شهرداری در راستای تسهیل در عبور و مرور مردم و زائرین و بهبود شرایط ترافیکی در شهر است. وی با اشاره به بازدید از ایستگاه مترو میدان مطهری گفت: خوشبختانه پروژه در شرایط خوبی به سر می‌برد و زمان‌بندی مطلوبی برای تکمیل فاز نخست پیش‌بینی شده که لازم است به موازات پیشبرد بخش‌های عمرانی تأمین تجهیزات را نیز در دستور کار قرار داد. استاندار قم وضعیت تقاطع بزرگراه امام علی و عماریاسر را مورد توجه قرار داد و افزود: این پروژه تسهیل ترافیک عماریاسر به میدان ۷۲ تن و در آینده اتصال به بزرگراه گرمسار را در پی خواهد داشت. وی با بیان اینکه پروژه رمپ و لوپ غدیر بیش از دو کیلومتر از تونل غدیر را زیر بار ترافیک خواهد برد افزود: این پروژه تسهیل عبور و مرور از بلوار عماریاسر به سمت بلوار پیامبر اعظم را در پی خواهد داشت. استاندار قم وضعیت پروژه‌های تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم و ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو را یاد آور شد و افزود: اجرای این پروژه‌ها نیز برای شهر ضروری بوده و در مراحل خوبی است که به نظر می‌رسد طبق زمان‌بندی آن‌ها نیز به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد. صادقی با تاکید بر اینکه شهرداری پیش‌بینی‌های خوبی برای پیشبردهای پروژه‌های عمرانی شهر داشته است، گفت: این پروژه‌ها با سرعت، دقت و کارشناسی و زمانبندی مناسب در حال پیشرفت است. وی با اشاره به برخی مشکلات مالی موجود در شهر تصریح کرد: به نظر می‌رسد این اقدامات ظرفیت ویژه‌ای را به شهر قم اضافه کرده و بسیاری از کمبودها را جبران خواهد کرد و امید داریم تا پایان سال بسیاری از آن‌ها در اختیار مردم قرار داده شود.

تکمیل ۱۴ پروژه نیمه کاره تا پایان سال شهردار قم نیز در حاشیه بازدید استاندار و برخی مدیران استان از پروژه‌های عمرانی شهرداری، با بیان اینکه تمام پروژه‌های نیمه کاره شهر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: شهرداری برای امسال تکمیل ۱۴ پروژه باقی مانده شهری را در دستور کار دارد. سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی نیمه کاره که امسال به بهره برداری می‌رسد گفت: بلوار شهید کریمی و کبیری یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی شهر است که در تقاطع پیامبر اعظم(ص) متصل می‌شوند و در برنامه داریم که این پروژه‌ها را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم. وی اجرای خیابان کارگر در محدوده منطقه ۶ را مورد توجه قرار داد و گفت: این خیابان نیز بیش از ۱۵ سال باقی مانده بود که مراحل اجرایی آن به زودی آغاز شده و امسال تکمیل می‌شود. شهردار قم تکمیل پروژه‌های خیابان شهید فهیمی و ادامه بلوار جمهوری را مورد توجه قرار داد و افزود: فاز اول قطار شهری نیز به طول پنج کیلومتر و با ۶ ایستگاه در مرحله تکمیل است و سعی داریم در مهلتی ۱۸ ماهه آن را تحویل دهیم. وی پیگیری اجرایی شدن خط دوم مترو قم را یادآور شد و تصریح کرد: اقدامات مرتبط با فاینانس و اجرایی شدن این پروژه نیز در مرحله انجام است. سقائیان نژاد افزوده شدن هزار دستگاه تاکسی و ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی قم را مورد توجه قرار داد و افزود: بسیاری از پروژه‌هایی که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم اجرایی شده نیز تکمیل خواهد شد. وی به پروژه‌های چهل اختران و دروازه ری اشاره کرد و افزود: نهضت آسفالت معابر نیز با حجمی بالغ بر ۲۰۰ هزار تن در برنامه شهرداری است و اگر مشکل تأمین قیر برطرف شود تا پایان سال به میزان سه برابر سال گذشته توزیع آسفالت صورت خواهد گرفت.

افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی تا دهه فجر امسال معاون شهردار قم نیز در این بازدید گفت: بلوار آیت‌الله بروجردی حدفاصل انسجام تا شهرک پردیسان در سه فاز اجرایی شده که فاز نخست آن اردیبهشت ماه امسال حدفاصل بلوار انسجام تا میدان شهید کریمی به بهره برداری رسید. علیرضا قاری قرآن افزود: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اواخر سال ۹۳ آغاز شده بود که اوایل امسال در اختیار مردم قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد: فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی نیز حد فاصل میدان شهید کریمی تا شهرک قدس به طول ۲.۷ کیلومتر اجرایی شده که به دلیل وجود معارض در ۷۰۰ متر از طول آن تکمیل آن با تأخیر مواجه شده بود. معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم افزود: اعتبار این فاز پروژه بالغ بر ۱۴۸ میلیارد ریال است که تاکنون بخش عمده عملیات اجرایی انجام شده و پیش بینی می‌شود قبل از دهه فجر پروژه به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد. وی افزود: فاز سوم نیز با اعتباری بالغ بر ۴۸۹ میلیارد ریال از شهرک قدس تا شهرک پردیسان در حال اجرا است. قاری قرآن ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این بخش پروژه بیش از ۲۵ درصد است و پیش بینی می‌شود این بخش نیز اوایل سال آینده به بهره برداری برسد. معاون شهردار قم تصریح کرد: افتتاح این پروژه رینگ سوم ترافیکی شهر را تکمیل کرده و حجم زیادی از بار ترافیکی بلوار غدیر و هسته مرکزی شهر را کاهش می‌دهد و تسهیل عبور و مرور در جنوب شهر را به دنبال خواهد داشت. وی با اشاره به ظرفیت‌های این پروژه خاطرنشان کرد: پیش بینی خط تندرو حمل و نقل عمومی یکی از ویژگی‌های این پروژه است که در آینده بخش عمده ترافیک شهر را مدیریت خواهد کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن