تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817101993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروگانگیری هالیوودی با طعم شیشه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گروگانگیری پر ماجرا در  مسیر اهواز به شوشتر  اگرچه پس از  مداخله پلیس به آزادی تمام گروگان ها انجامید اما  فرد گروگانگیر  همانند فیلم های هالیوودی در ازای آزادی گروگان ها یک خودرو  در خواست کرد که  پس از آزادی گروگان های خود  با خودروی پژو فرار کرد و عملیات نیروهای متخصص پلیس و امنیتی برای دستگیری وی تا زمان دریافت خبر نیز ادامه دارد.
 
به گزارش خراسان، جمعه شب در پی عملیات پلیسی،افرادی که توسط فردی معتاد به شیشه و مواد روانگردان  و سابقه دار، در یک اتوبوس گروگان گرفته شده بودند پس از 5ساعت تلاش متوالی آزاد شدند و گروگانگیر فرار کرد.
 
سردار محمد رضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: شخصی معتاد به مواد روانگردان شیشه که تحت تعقیب مقامات قضایی قرار داشت، هفت نفر از سرنشینان یک دستگاه اتوبوس در مسیر شهر ملاثانی به شوشتر شامل سه مرد، سه زن و یک کودک را به گروگان گرفت.
 
وی در ادامه بیان کرد: ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری روانشناسان و مسئولان قضایی استان با گروگانگیر به مذاکره پرداختند تا خود را تسلیم کند.
 
سرهنگ علی قاسمپور معاون انتظامی ناجای استان خوزستان نیز  در گفت‌وگو با  تسنیم  در تشریح این ماجرا گفت: اتوبوس مورد نظر در مسیر اهواز به شوشتر در حال حرکت بود که هنگام توقف در شهر ملاثانی فرد گروگانگیر مسلح  که معتاد نیز بوده، وارد این خودروی عمومی شد و با ایجاد رعب و وحشت مسافران را گروگان گرفت.
 
معاون اجتماعی ناجا با اشاره به زخمی شدن یک نفر در این حادثه گفت: در اثر شلیک یک گلوله از اسلحه کلاشینکف غیرمجازی که در اختیار گروگانگیر بوده، یکی از مسافران از ناحیه کتف زخمی شد و البته یک مسافر خانم هم زخمی شده بود.
 
وی افزود: با اقدامات پلیسی و امنیتی ماموران انتظامی و امنیتی استان خوزستان که در محل حضور داشتند فرد مجروح به بیمارستانی در اهواز منتقل شد و در مرحله بعد تلاش کردیم محل عملیات را از مرکز شهر به بیرون از ملاثانی منتقل کنیم و تلاش شد کار به آخر شب کشیده شود تا از ساعات شلوغی جاده نیز فاصله بگیریم.قاسم‌پور با اشاره به هدف پلیس در آزادی بدون حادثه مسافران اتوبوس گفت: 7 نفر در اختیار گروگان باقی مانده بودند که وی درخواست یک دستگاه پژو کرد  تا  گروگان ها را آزاد کند که این اتفاق افتاد .
 
وی با اشاره به این که در شبکه های مجازی گفته‌ شده گروگانگیر قاچاقچی بوده یا خواسته‌های خاصی  داشته است  افزود: این موضوع صحت ندارد چرا که وی تنها در ازای اجازه فرار، 7نفر گروگان خود را آزاد کرد و متواری شد.برخی رسانه ها مدعی شده بودند که   یک قاچاقچی مواد مخدر که تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار داشت با وارد شدن به یک اتوبوس در مسیر ملاثانی به شوشتر سرنشینان آن را گروگان گرفته است .
 

معاون انتظامی ناجای استان خوزستان گفت: 7 گروگانی که توسط این فرد در یک اتوبوس گروگان گرفته شده بودند بدون مشکل رها شدند. گروگانگیر با خودروی پژو فرار کرده است و عملیات نیروهای متخصص پلیس و امنیتی برای دستگیری وی تا زمان دریافت خبر ادامه دارد. همچنین فرمانده پلیس شهرستان مسجدسلیمان این شایعه را که فرد مهاجم مسجدسلیمانی بوده ، رد کرده  و گفت مردم به شایعات توجه نکنند.همچنین ورود فرد فراری به شهرستان شوشتر نیز تاکنون تایید نشده است و سرهنگ قاسمپور این اطمینان را به مردم داد که در صورت وجود خبر جدید، از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.



۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن