تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینتر پیولی با پیروزی کارش را آغاز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال اینتر در اولین بازی خود با هدایت استفانو پیولی که هفته گذشته به عنوان جانشین فرانک دی‌بوئر معرفی شد، امروز در یک دیدار دوستانه برابر تیم کیاسو از دسته دوم فوتبال سوئیس با نتیجه 3 بریک به پیروزی رسید.


در این بازی که در «آپیانو جنتیله»، زمین تمرینی تیم فوتبال اینتر برگزار شد، سرمربی پیشین لاتزیو تیمش را با سیستم 1-3-2-4 و بازیکنانی مانند گابریل باربوسا و جفری کندوگبیا به میدان فرستاد.


در این بازی مائورو ایکاردی در دقیقه 17 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، پنالتی که حاصل خطای صورت گرفته روی اکسل باکایوکو بود.


کیاسو در کمال تعجب در موقعیتی تک به تک گل خورده را جبران کرد، اما تنها سه دقیقه بعد سنا میانگه دومین گل اینتر را به ثمر رساند. جاناتان بیابیانی هم سومین گل اینتر را در نیمه دوم زد.


با توجه به حضور تعدادی از بازیکنان اینتر در اردوی تیم‌های ملی کشورهای‌شان پیولی گزینه‌های زیادی برای این بازی دوستانه نداشت، اما به هر حال او توانست اولین آزمون را با پیروزی پشت سر بگذارد و اولین ارزیابی را از تیم جدیدش در آستانه دربی شهر میلان که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، داشته باشد.


اینتر با ترکیبی متشکل از هندانوویچ، دآمبروسیو، آندرئولی، میانگه، داویده سانتون، فلیپه ملو، جفری کندوگبیا، جاناتان بیابیانی، گابریل باربوسا، باکایوکو و ایکاردی برابر کیاسو به میدان رفت.




۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن