تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان گروگانگیری در ملاثانی خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پایان گروگانگیری در ملاثانی خوزستان
پایان گروگانگیری در ملاثانی خوزستان معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: گروگان‌گیری در شهر ملاثانی با آزاد شدن افراد تحت اسارت به پایان رسید.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی قاسم پور با اشاره به پایان گروگان‌گیری در ملاثانی اظهار کرد: پس از چند ساعت انجام عملیات برای آزاد کردن گروگان‌ها در این شهر، دقایقی پیش کار به پایان رسید.

وی با بیان اینکه چند نفر روانشناس در کنار ماموران امنیتی حاضر در محل توانستند فرد گروگان‌گیر را از کار خود منصرف کنند، تصریح کرد: خوشبختانه با این اقدامات فرد متخلف از کار خود دست کشید.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: با توجه به اینکه این حادثه و اقدام در مرکز شهر به وقوع پیوست، نیروهای امنیتی حاضر در محل به منظور جلوگیری از خطرات از تیراندازی خودداری کردند.

قاسم‌پور با بیان اینکه به درخواست فرد گروگان‌گیر یک خودرو در اختیار وی قرار داده شد تا محل را ترک کند، گفت: این اقدام به دلیل جلوگیری از وارد شدن صدمه به مردم صورت گرفت، ولی سوژه تحت تعقیب قرار داشته و اقدامات برای دستگیری وی انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 7 نفر شامل 3 زن، 3 مرد و یک کودک توسط این فرد در یک اتوبوس گروگان گرفته شده بود که بدون مشکلی رها شدند.

منبع: فارس


95/8/22 - 07:44 - 2016-11-12 07:44:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن