تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستبند پلیس بر دستان زمین‌خوار ۱۲ میلیاردی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دستبند پلیس بر دستان زمین‌خوار ۱۲ میلیاردی
سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی لرستان در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیرقانونی اراضی ملی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
ایسنا: فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری فردی که بیش از چهار هکتار از اراضی ملی به ارزش 12 میلیارد ریال را به صورت غیرقانونی تصرف کرده بود، خبر داد.

سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی لرستان در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیرقانونی اراضی ملی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پروند، مشخص شد بیش از چهار هکتار از اراضی ملی و دولتی در منطقه‌ای در خرم‌آباد به ارزش 12 میلیارد ریال توسط فردی به صورت غیرقانونی مورد تصرف قرارگرفته است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری فرد متخلف، خاطر نشان کرد: در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

قنبری گفت: شهروندان هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.






تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن