تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817262316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلید حل مسائل اجتماعی، نهادینه کردن اخلاق در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رییس سازمان بهزیستی:
کلید حل مسائل اجتماعی، نهادینه کردن اخلاق در جامعه است

انوشیروان محسنی بندپی


شناسهٔ خبر: 3819072 - سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
جامعه > رفاه و آسیب های اجتماعی

.jwplayer{ display: inline-block; } رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: کلید اصلی اصلاح مسائل اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ اخلاق مدار در جامعه است. به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی‌بندپی در نشست خبری افزود: یکی از فلسفه‌های تشکیل سازمان بهزیستی انجام مسئولیت اجتماعی توسط یک سازمان دولتی است تا بتواند با توان نیروی انسانی، مشارکت افراد و سازمان ها در امر پیشگیری و مداخله به هنگام برای افرادی که فرصت برابر نداشته و در زندگی دچار چالش شده‌اند فعالیت کند.

وی ادامه داد: انسان ها، سازمان ها و کسانی که در یک اجتماع زندگی می کنند باید نسبت به مسائل اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و محیطی احساس تعهد و تکلیف کنند تا این کار از حالت فردگرایانه و سازمان محوری به یک نگاه جامع محوری تغییر نگرش پیدا کند.

رییس سازمان بهزیستی کشور همچنین خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم فقط برای خودمان زندگی کنیم و نسبت به دیگران احساس مسئولیت نداشته باشیم به همین منظور بحث نشان مسئولیت اجتماعی با یاد شهید فیاض بخش بنیان گذار سازمان بهزیستی مطرح شد و قصد داریم در این رابطه به ترویج،جهت دادن و تغییر نگرش آحاد جامعه تلاش کنیم.

بند پی ادامه داد: در نخستین همایش مسئولیت اجتماعی که ۲۴ آبان ماه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور برگزار می شود در نظر داریم نسبت به مسئولیت اجتماعی و تغییر رویکرد همه سازمان ها و افراد تلاش کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در گذشته مسئولیت اجتماعی فقط به ۲ مقوله محیط زیست و حقوق شهروندی ختم می شد اما در حال حاضر بر روی ۷ مورد از جمله رهبری سازمانی، توسعه جامعه، حقوق بشر، حقوق نیروی کار، محیط زیست و اقدامات و  عملیات های خیرخواهانه و رضایت مندی مستمر معطوف شده است.

بندپی در ادامه افزود: در همایش مسئولیت اجتماعی از تمام افراد، سازمان ها و بنگاه‌های اقتصادی که در این ۷محور فعالیت کرده اند دعوت شده است و به نفرات برتر به ترتیب لوح زرین، تندیس و لوح تقدیر اهداء می شود.

وی تأکید کرد: تا امروز مسئولیت اجتماعی را به صورت متفرق شاهد بودیم ولی تلاش داریم بتوانیم نسبت به سازماندهی این امر مهم نسبت به تاسیس یک دبیر خانه منسجم اقدام تا فعالیت‌ها رابه سمت تمام ابعاد مسئولیت اجتماعی هدایت کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: نگاه نوین به مسئولیت اجتماعی نگاهی اخلاق مدار است تا بتوانیم شفافیت، پاسخ گویی، رفتاری مبتنی بر پاسخ گویی و آگاهی را در جامعه گسترش دهیم که در این صورت بسیاری از ناهنجاری ها را شاهد نخواهیم بود که کلید اصلی اصلاح امور نهادینه کردن فرهنگ اخلاق مدار در جامعه است.

محسنی‌بندپی گفت: در همایش مسئولیت اجتماعی ۱۵۰ بنگاه اقتصادی فرم اولیه را پر کردند که ۴۴ بنگاه به مرحله داوری راه یافتند و بنگاه های برتر تا روز جمعه معرفی می شوند.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن