تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبلغ اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت قبل و دولت فعلی | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اصل تسهیلاتی بوده است که پرداخت شده است که یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن بعد از سال ۹۲ بوده است.

به گزارش تراز ، محمد فاضل درباره ی اختلاس هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و بازداشت مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: دلایل بازداشت مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان را قوه قضاییه اعلام خواهد کرد و هنوز ما از دلایل بازداشت اطلاعی نداریم.

وی افزود: آنچه در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده است مربوط به بانک سرمایه بوده است. اعلام شده است یک هزار و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در مجموعه ارائه تسهیلات بانک های کشور اشکال وجود دارد که  ۳ تا ۴  هزار میلیارد تومان آن مربوط به بانک سرمایه است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بانک سرمایه تابع نظام بانکی کشور و زیر نظر بانک مرکزی است.

وی با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از سهامداران بانک سرمایه است که ۴۳ درصد سهام دارد، گفت: آنچه در بانک سرمایه اتفاق افتاده است و رقمی که اعلام می شود اصل تسهیلات نبوده است و سود و جرایم آن نیز اعلام می شود.

فاضل تاکید کرد: آموزش و پرورش از سال ۹۳ از برخی از افرادی که این تسهیلات را دریافت کرده اند، شاکی بوده است.

وی اضافه کرد: مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اصل تسهیلاتی بوده است که پرداخت شده است از این تسهیلات مبلغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پیش از سال ۹۲ بوده است و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بعد از سال ۹۲ بوده است.

وی یاد آور شد: مبلغ ۸ هزار میلیارد تومان مطرح است که به اسم صندوق ذخیره فرهنگیان تمام می شود که این مبلغ  اصالت ندارد و با سود و جرایم هشت هزار میلیارد گفته می شود.

فاضل بیان کرد: مجموعه دارایی های صندوق ذخیره اعم از مستغلات به بیش از هشت هزار نمی رسد، لذا این عدد ۸ هزار تومان معتبر است.


منبع: مهر

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 18 آبان 1395 - 10:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن