تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساعت 3 بامداد در بازار آهن بار خالی می‌کنند/ رشد بی‌رویه قهوه خانه‌های سنتی در زمین‌های کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ساعت 3 بامداد در بازار آهن بار خالی می‌کنند/ رشد بی‌رویه قهوه خانه‌های سنتی در زمین‌های کشاورزی
عضو شورای شهر تهران در خصوص مشکلات منطقه 18 تهران گفت: مردم از تخلیه بارآهن در ساعت 3 بامداد در عذاب هستند.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله حافظی در سیصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در مورد مشکلات منطقه 18 تهران گفت: متأسفانه در منطقه 18 و در چند ناحیه مسکونی هنوز دامداری و گاوداری وجود دارد و ذبح دام در آن صورت می‌گیرد.


وی افزود: در این منطقه شاهد رشد بی‌رویه قهوه خانه های سنتی غیرمجاز در زمین های کشاورزی هستیم. همین طور شاهد افزایش موش و جانواران موذی نه تنها در منطقه 18 که کل شهر هستیم.


عضو شورای شهر تهران در مورد بازار آهن شادآباد گفت: از 39 هزار متر بازار، 13 هزار متر متعلق به شهرداری تهران است اما ما شاهد هستیم که ساعت 3 بامداد در این بازار اهن تخلیه می شود و مردم در عذاب هستند.


وی در مورد معادن شن و ماسه گفت: این معادن گودالهایی به عمق 18 متر ایجاد کرده که تنها 5 متر با رود کن فاصله دارد و ممکن است که مردم را دچار مشکلات جدی کند.


حافظی همچنین در مورد محل انباشت زباله در این منطقه گفت: بهتر است ما به جای همایش های تشریفاتی و تقدیر از زن و مرد، جلسه ای با سرکرده های زباله جمع کنی بگذاری و آنها را ساماندهی کنیم.


وی با اشاره به فعالیت کارخانه های تولید آسفالت در منطقه 18 گفت: یکی از این کارخانه ها مجوز محیط زیست ندارد و اگر فورا اقدام به دریافت مجوز نکند، آن را پلمب می کنیم.







۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن