تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815408653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیلاری کلینتون پیروز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: یکی از کارشناسان سیاسی حزب جمهوریخواه گفت نام ترامپ بعنوان ناخوشایند ترین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ انتخابات آمریکا به ثبت خواهد رسید و در انتخابات پیشرو هیلاری کلینتون با بیشترین الکترال کالج پیروز خواهد شد.

 
جان ویور مسئول رویکرد های سیاسی حزب جمهوریخواه آمریکا در گفتگو با دیوید اکلسلراد مشاور سابق اوباما گفت که اتمام رای گیری در روز سه شنبه نام دونالد ترامپ بعنوان ناخوشایندترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ثبت خواهد رسید.
 

وی تاکید کرد حزب جمهوریخواه دچار گرفتاریها و مشکلاتی شده است که تنها با بازنگری به منظور رسیدن به یک دیدگاه جامع تر می تواند از شرایط کنونی عبور کند.

جان مک کین سناتور جمهوریخواه ایالت آریزونا نیز در این گفت وگو تصریح کرد جمهوریخواهان در این انتخابات با یک بحران حیاتی روبرو شده اند.

وی افزود : حزب جمهوریخواه می توانست در این دوره از انتخابات با یک بازنگری درون حزبی برای رسیدن به یک رشد ملی تلاش می کرد، اما مخالفت برخی مانع از تحقق آن شد.

جمهوریخواهان به رغم اینکه در این دوره از انتخابات در مرحله درون حزبی 17 نامزد معرفی کردند، اما نتوانستند بر سر رسیدن به یک نامزد مقبول اکثریت به توافق برسند و مخالفت با ترامپ حتی با کنوانسیون حزبی و مخالفت تد کروز در کنوانسیون حزبی ادامه داشت.

بعد از اینکه ترامپ به عنوان نامزد نهایی انتخاب شد، بازهم شماری از سران حزبی و افراد با نفوذ جمهوریخواه حاضر نشدند از او حمایت کنند.

جمهوریخواهان در این دوره از انتخابات با یک بحران کم سابقه روبرو شدند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای انتخاب چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور، روز سه شنبه برابر با 8 نوامبر برگزار خواهد شد.




۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن