تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815644895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد شيشه‌اي با مزدا 3 سرقتی موتور هزار دزدی مي‌كرد!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرد شيشه‌اي با مزدا 3 سرقتی موتور هزار دزدی مي‌كرد!
مرد شيشه‌اي بعد از سرقت خودروهاي مزدا3 با فروشندگان موتورهاي سنگين قرار ملاقات مي‌گذاشت. او بعد از گرفتن سوئيچ موتور از فروشنده، سوار آن شده از محل دور مي‌شد.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 16:30 روز چهارشنبه، 21 مهرماه بود كه مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و گفت هنگام عبور از خيابان تهرانپارس خودروي مزدا3 را كه مدتي قبل از او سرقت شده بود، ديده و در حال تعقيب آن است. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري 126 تهرانپارس خود را به خيابان 202 غربي تهرانپارس رساندند و بعد از متوقف كردن خودرو موفق شدند راننده آن را بازداشت كنند. بررسي‌هاي كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي كه مأمور رسيدگي به پرونده شده بودند، تأييد كرد كه خودروي مورد نظر شامگاه 19 مهرماه سرقت شده و حرف شاكي درست است. وقتي متهم مورد تحقيق قرار گرفت، خودش را ميلاد سعيديان معرفي كرد، اما در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد كه نام واقعي او ميثم. س 27 ساله و از مجرمان سابقه‌دار است كه قبلاً به اتهام شركت در نزاع، سرقت موتورسيكلت، خودرو و خريد و فروش مواد مخدر دستگير شده بود. همچنين مشخص شد كه او آخرين‌بار آذرماه سال قبل به اتهام سرقت موتور بازداشت و بعد از تحمل حبس از زندان آزاد شده بود.

در شاخه ديگري از بررسي‌ها وقتي كارآگاهان با دستور قاضي راهي مخفيگاه ميثم شدند، اوراق شناسايي چند خودروي مزدا3 را كه اعلام سرقت شده بود، كشف كردند. تحقيقات نشان داد كه متهم بيش از پنج خودروي مزدا3 و چند موتورسيكلت سنگين سرقت كرده است. شاكي يكي از موتورهاي سرقت شده در شرح ماجرا گفت:مدتي قبل براي فروش موتورسيكلت خودم كه 24 ميليون تومان قيمت داشت، در سايت ديوار آگهي فروش دادم و عكس آن را هم كنار آگهي منتشر كردم. همان روز مردي با شماره تلفن همراهم تماس گرفت و گفت كه قصد خريد دارد.  بعد از توافق بر سر قيمت براي ديدن موتور در خانه‌مان قرار ملاقات گذاشتيم. آن مرد با خودروي مزدا3 به در خانه ما آمد و موتور را كه داخل پاركينگ بود، ديد و قرار شد دو روز بعد، بعد از فراهم كردن پول، موتور را بخرد. شاكي ادامه داد: يك روز بعد وقتي وارد پاركينگ شدم، متوجه شدم كه موتورم سرقت شده است.
وقتي دوربين‌هاي مداربسته ساختمان را بررسي كردم، مشخص شد مردي كه براي خريد مراجعه كرده بود با يك خودروي مزدا3 به آنجا آمده و موتور را سرقت كرده است. شاكي وقتي براي شناسايي متهم به اداره پليس دعوت شد، ميثم را به عنوان سارق شناسايي كرد.

ميثم هم كه چاره‌اي جز اعتراف نداشت، به جرمش اعتراف كرد و درباره نحوه سرقت توضيح داد: من عاشق موتور هزار هستم. يك سال قبل من مالك اين موتور بودم. به خاطر اعتياد شديدي كه به مصرف شيشه داشتم، موتور را فروختم تا اينكه يك بار هنگام جست‌وجو در سايت ديوار آگهي فروش آن را ديدم. وقتي عكس موتور را بررسي كردم، فهميدم اين همان موتوري است كه قبلاً مالكش بودم، بنابراين تصميم به سرقت آن گرفتم. از آنجا كه كليد يدك موتور را در اختيار داشتم، به بهانه خريد با فروشنده تماس گرفتم و به خانه‌شان رفتم. بعد از بررسي محل، در فرصت مناسب آن را سرقت كردم.
ميثم در توضيح سرقت مشابه هم گفت: يك بار هم هنگام بررسي آگهي‌هاي فروش موتور سنگين، با فروشنده يكي از آنها در شهرستان دماوند قرار ملاقات گذاشتم. بعد با يك خودروي مزدا3 سرقتي به بهانه خريد سر قرار حاضر شدم. سوئيچ خودروي مزدا را در اختيار فروشنده گذاشتم و اجازه خواستم تا با موتور او دور بزنم كه او هم اعتماد كرد. بعد با خيال راحت سوار موتور و راهي تهران شدم. متهم گفت: بعد از سرقت هر موتور كه بيش از 20 ميليون تومان قيمت داشت، آن را به 4 يا 5 ميليون تومان مي‌فروختم.  سرهنگ كارآگاه امير افراسيابي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به اعتياد شديد متهم به مصرف شيشه عنوان گفت: تاكنون بيش از 10 دستگاه خودروي مزدا 3 سرقت شده كه متهم تعدادي از آنها را در مناطق حاشيه‌اي شهر رها كرده بود، كشف و به مالكان آنها بازگردانيده شده است. وي درباره سرقت‌هاي موتورسيكلت‌هاي سنگين هم گفت: تعدادي از شاكيان شناسايي شدند و مشخص شد كه تمامي اين افراد از طريق سايت ديوار قصد فروش موتورسيكلت‌هاي خود را داشته‌اند كه همگي آنها به شيوه‌اي يكسان ( استفاده متهم از خودروي مزدا 3 مسروقه) مورد سرقت موتورسيكلت قرار گرفته‌اند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن