تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820166070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه ناطق‌ به مواضع صریح شیخ شجونی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: رئیس دفتر بازرسی رهبری گفت: مرحوم شجونی مواضع صریحی داشت و بدون در نظر گرفتن اینکه موضعش طرفداری داشته باشد یا نه آنچه را که معتقد بود مطرح می‌کرد.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی از اعضای جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شجونی از شخصیت‌های مبارز و انقلابی و مصداق السابقون بود، اظهار کرد: مرحوم شجونی از سال 1327 مبارزه را شروع کرد و با فداییان اسلام و مرحوم نواب صفوی در مبارزه علیه رژیم شاه همراه بود.

وی افزود: ایشان از همان دوران اهل مبارزه بود و در زمان امام خمینی(ره) مبارزه را به طور رسمی آغاز کرد و در تمام این دوران تا پیروزی انقلاب اسلامی جزء مبرز و مبارز بود.

ناطق نوری با اشاره به بازداشت‌های متعدد مرحوم شجونی در زمان شاه اظهار کرد: ایشان شاید بیش از 30 یا 40 بار به دلیل مواضع صریح و انقلابی‌اش درباره امام خمینی(ره) و مبارزه دستگیر شد و همان مواضع را پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مطرح می‌کرد.

ناطق نوری در پایان تاکید کرد: مرحوم شجونی در جامعه روحانیت مبارز نیز مواضع صریحی داشت و بدون در نظر گرفتن اینکه موضعش طرفداری داشته باشد یا نه، آنچه را که معتقد بود مطرح می‌کرد.




۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن