تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا یک تکه نان هم به سوریه کمک نکرده


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: به گزارش روسیا الیوم، سخنگوی وزارت دفاع روسیه به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره آتش بس سوریه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «ایگور کناشینکف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه در سخنانی اظهار داشت: اظهارات «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر بی فایده بودن آتش بس حلب در سوریه میزان اختلاف دیدگاه میان مسکو و واشنگتن را نشان می دهد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اولویت ما کمک به مردم است؛ بر همین اساس نیز در جنگ با تروریسم در سوریه به صلح میان طرف های درگیر و رساندن کمک های انسانی به مردم سوریه بسیار توجه می کنیم. روسیه طی ماه های اخیر بیش از ۱۰۰ تن مواد غذایی و دارو برای ساکنان بخش غربی و شرقی حلب ارسال کرده است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: آمریکا تاکنون حتی یک تکه نان هم به سوری ها کمک نکرده است و به توافقات خود با روسیه نیز پایبند نبوده است؛ همچنین در رابطه با گروه های تروریستی حاضر در سوریه از جمله داعش و جبهه النصره نیز اطلاعاتی را به مسکو نداده است. مفید بودن آتش بس از نگاه آمریکا بدین معناست که کامیون های حامل تسلیحات سنگین به بخش شمالی حلب اعزام شوند اما مورد بازرسی قرار نگیرند که این مفید بودن در آتش بس اخیر حلب جایگاهی نداشت.

گفتنی است، «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شده است که آتش بسی که روسیه در حلب در حلب وضع کرده برای غیر نظامیان موثر نمی باشد.





۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن