تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820729521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت سرشماری نفوس و مسکن اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آخرین وضعیت سرشماری نفوس و مسکن اعلام شد
رئیس مرکز آمار ایران گفت: تا صبح امروز( 16 آبان ماه) 13 میلیون و 600هزار خانواده ایرانی، شامل 45 میلیون و 200 هزار نفر در طرح سرشماری نفوس و مسکن مشارکت کرده اند.

مشارکت 13 میلیون و 600 هزار خانوار ایرانی در سرشماری نفوس و مسکن
امید علی پارسا رئیس مرکز آمار در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت سرشماری نفوس و مسکن افزود: تا صبح امروز 53 درصد از مردم سرشماری قطعی شده اند.


وی با اشاره به اینکه تاکنون 90 هزار خانوار غایب از طریق اینترنت، اطلاعات خود را ثبت کرده اند، افزود: خانوارهایی كه موفق به شركت در سرشماری اينترنتی نشده‌اند، باید به وب‌گاه سرشماری مراجعه و با كد خانوار غايب، ثبت‌نام نمايند.


رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه  سرشماری حضوری تا ۲۸ آبان‌ماه ادامه دارد، اظهارداشت: از خانوارها می‌خواهیم مدارک لازم مانند شماره ملی اعضای خانوار و کدپستی منزل مسکونی خود را همراه داشته باشند تا روند کاری ماموران امارگیر سرعت گیرد.


به گفته پارسا، در پایان سرشماری 400 جایزه یک میلیون تومانی برای خانوارهای غایبی که اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کردند اهدا می شود.


انهتای پیام/






۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن