تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815646266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دزد میلیونر عاشق عطر بود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: پنج مرد جوان که در زندان نقشه سرقت از خانه‌های شمال تهران را طراحی و بعد از آزادی آن را اجرا کرده بودند، دستگیر شدند. علاقه سارقان به عطر باعث افشای سریالی بودن سرقتشان شد.



به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضوردر پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستبرد شبانه دزدان به خانه‌اش خبر داد. ماموران زمانی که برای بررسی موضوع به خانه وی در محله زعفرانیه تهران رفتند، مشاهده کردند سارقان شب‌رو از روی بالکن وارد ساختمان شده و بعد از شکستن شیشه، وارد واحد آپارتمانی شده‌اند. سارقان پس از به‌هم‌ریختن وسایل خانه، طلا ، پول، دلار،لپ تاپ و شیشه‌های عطر را هم سرقت کرده بودند. با تحقیق از شاکی معلوم شد ارزش اموال سرقتی بیش از 200 میلیون تومان بوده است . همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری ادامه داشت. در ادامه جست وجوهای پلیسی افراد دیگری که ساکن دار آباد، شهرک قائم و قیطریه بودند نیز با حضوردر پلیس آگاهی شکایت کردند که خانه هایشان در زمانی که به مهمانی و مسافرت رفته‌اند، موردسرقت قرار گرفته است. ماموران در بررسی محل‌های سرقت متوجه شدند از این خانه‌ها نیز بعد از شکستن پنجره فقط پول، طلا، سکه، عطر، لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری سرقت شده است. نحوه ورود به خانه‌ها و سرقت عطر در تمام دزدی‌ها، ماموران را مطمئن کرد که سرقت‌ها کار اعضای یک باند است. در برخی از مجتمع ‌های مسکونی از دو، سه خانه در یک شب سرقت شده بود. تحقیقات نشان می‌داد سارقان در برخی از ساختمان‌ها که دارای دوربین مداربسته بوده، دوربین‌ها را تخریب کرده و با خود برده اند اما در خانه‌هایی که نگهبان داشته، موفق به سرقت نشده‌اند. با افزایش شاکیان که تعداد آنها به 79 نفر می‌رسید، تیم‌های عملیاتی پلیس به جست‌وجوها برای دستگیری این دزدهای سریالی خانه ‌ها ادامه دادند تا این که چند روز پیش ماموران ردپای تعدادی از سارقان حرفه‌ای را به‌دست آوردند که چندی قبل‌از زندان آزاد شده و دوباره گروه جدیدی را تشکیل داده بودند. این افراد از پنج سال پیش به تهران آمده و هربار در یک منطقه از تهران به سرقت‌های سریالی از خانه‌ها دست زده‌اند. تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه داشت تا این که روزهای پایانی هفته گذشته یکی از مهره‌های کلیدی این باند، که قصد داشت نقشه سرقتی دیگر را در شمال تهران اجرایی کند در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت: بعد از آزادی از زندان من و دیگر اعضای باندم به هم محلق شدیم و دزدی شبانه از خانه‌های شمال تهران را آغاز کردیم. علاوه بردزدی از خانه‌‌های شمال تهران، در شهرهای میانه، رباط‌کریم و پرند هم از خانه‌ها سرقت کردیم. با اعتراف این متهم، چهار همدستش نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر شدند. این افراد نیزدر بازجویی ‌ها به همدستی در سرقت‌های سریالی اعتراف کردند. در بازرسی خانه سرکرده باند ده‌ها شیشه عطر پیدا شد که متهم در بازجویی‌ها گفت: به خاطر علاقه به عطر، در کنار سرقت اموال میلیونی، عطرهای مردانه را هم سرقت می‌کردم.




یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 08:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن