تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817169462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جزايري: امريکا موصل را به گروگان انتخابات خود درآورده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سردار جزايري: امريکا موصل را به گروگان انتخابات خود درآورده است
سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح با پيچيده توصيف کردن تحولات منطقه تأکيد کرد: دولت امريکا با پيوند دادن موضوع عمليات آزادسازي موصل، مي‌خواهد از اين مسئله بهره‌برداري انتخاباتي کند.
سردار سيدمسعود جزايري با اشاره به اينکه ائتلاف غربي‌ها عليه داعش از ابتدا يک شوي تبليغاتي بود و آنها اراده‌اي براي برخورد با اين گروهک تروريستي نداشتند، گفت: رفتارهاي مشکوک ‌امريکا در عمليات آزادسازي موصل بيشتر از هر چيزي انگيزه انتخاباتي براي تأثيرگذاري بر آراي مردم امريکا دارد.
وي با بيان اينکه در هيئت حاکمه ‌امريکا اراده‌اي براي نابودي داعش وجود ندارد، گفت: سياست قطعي نظام سلطه دامن‌زدن به درگيري‌ها در جهان اسلام براي انحراف افکار عمومي از غده سرطاني رژيم صهيونيستي است، از اين رو دولت امريکا مي‌کوشد با کوچاندن گروهک تروريستي داعش از موصل عراق به سمت مرزهاي شرقي سوريه مانع از نابودي کامل آنها شود.

جزايري در همين زمينه با انتقاد از سياست‌هاي تفرقه‌افکنانه و تنش‌زاي برخي کشورهاي منطقه در همراهي با اقدامات کينه توزانه امريکا و رژيم صهيونيستي گفت: آل‌سعود و شرکاي‌شان با حمايت‌هاي همه‌جانبه از تکفيري‌ها در همان زمين و نقشه‌اي بازي مي‌کنند که نظام سلطه طراحي کرده است.
سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح ضمن اعلام حمايت قاطع جمهوري اسلامي ايران از دولت و ملت عراق در مبارزه با تروريسم، وحدت و يکپارچگي اقوام و مذاهب اسلامي در اين کشور را مورد تأکيد قرار داد و گفت: حمايت از تماميت ارضي کشور عراق و اتحاد شيعه و سني همواره از سياست‌هاي جمهوري اسلامي ايران در قبال اين کشور بوده و خواهد بود. جزايري همچنين سياست‌هاي توسعه‌طلبانه برخي دولت‌ها و گروه‌ها در مرزهاي عراق را تقبيح کرد و گفت: استقلال و تماميت ارضي عراق خط قرمز دولت و ملت اين کشور به حساب مي‌آيد و هيچ‌کس حق خدشه‌دار کردن آن را ندارد. وي در ادامه به جنايات وحشيانه و ددمنشانه گروه تروريستي داعش در آموزش کودکان و نوجوانان براي عمليات انتحاري اشاره کرد و افزود: با اطلاعات و مدارکي که از فعاليت‌هاي تروريستي و خرابکارانه اين گروهک جنايتکار و کودک‌کش به دست آمده است، معلوم شده داعش در حالي که به روزهاي اضمحلال و نابودي خود نزديک مي‌شود تعدادي کودک خردسال و نوجوان را در اردوگاه‌هاي خود تحت آموزش‌هاي عمليات انتحاري قرار داده تا از آنان به منظور انجام عمليات تروريستي و منفجر كردن اماکن حساس و شلوغ استفاده کند.

جزايري اضافه کرد: اقدامات وحشيانه و جنايت‌هاي دور از انسانيت و ضدبشريت داعش از همان روزهاي نخستين شکل‌گيري بروز و ظهور داشته است و اسناد و مدارک بي‌شمار نيز در اين خصوص وجود دارد، ليکن سازمان‌هاي به اصطلاح مدافع حقوق بشري چشم خود را همواره به روي حقايق بسته‌اند و تاکنون شاهد موضع‌گيري و اقدام مفيد و مؤثر در اين خصوص نبوده‌ايم. وي ضمن تأکيد بر اين نکته که مجموعه تحولات گوناگون در منطقه با هدف کنترل بيداري اسلامي و دادن تنفس مصنوعي به رژيم رو به اضمحلال صهيونيستي صورت مي‌گيرد، گفت: مقاومت و ايستادگي تنها راه نجات بخش ملت‌هاي اسلامي در مقابله با نظام سلطه است و هرگونه تلاش براي انحراف از مسير ايستادگي و مقاومت محکوم به شکست است.





تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن