تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813197655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ دستگاهی حق کارشکنی در نیت خیر واقفان و خیران را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هیچ دستگاهی حق کارشکنی در نیت خیر واقفان و خیران را ندارد
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر همراهی مسوولان با خیران مدرسه‌ساز، گفت: هیچ اداره و دستگاه دولتی حق کارشکنی در مسیر نیت خیر واقفان و خیران را ندارد.


اسماعیل جبارزاده در دیدار با اعضای مجمع خیران مدرسه‌ساز استان، اظهار داشت: خیران جزو بندگان موفق خدا هستند که توفیق بهره‌مندی از نعمت ثروت نصیب آنان شده و مجمع خیرین مدرسه‌ساز نیز به خاطر خدمت به خیران از توفیق مضاعف برخوردارند.

وی با بیان این که حل مشکلات خیران و تلاش برای تحقق نیت خیر آنان را وظیفه خود می‌دانیم، افزود: کسانی که در کنار زندگی عادی، ثروت خود را وقف خدمت به دیگران کرده‌اند قابل احترام بوده و وظیفه داریم در کنار آنان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تجلیل از مقام خیران استان، گفت: هرچند این عزیزان نیازی به بزرگداشت و تجلیل ندارند اما این کار موجب ترویج فرهنگ احترام به خیرین می‌شود.

وی افزود: اگر بتوانیم انسان‌های خیر را در زمان حیات آنها به جامعه معرفی کنیم قطعا تاثیرگذاری بیشتری دارد.

جبارزاده همچنین شناسایی خیران جدید توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز را ضروری دانست و گفت: جشنواره‌های سالانه خیرین فرصت خوبی برای این کار است.

وی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های خیران در حوزه‌های مختلف، گفت: باید بتوانیم خیران را به سمت نیازهای جامعه هدایت کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش استان مبنی بر اختصاص بودجه عمرانی این بخش برای پروژه‌های خیرساز، گفت: ضروری است از سخت‌گیری‌های غیر ضروری برای خیران در دستگاه‌های دولتی پرهیز و با آنان برخورد مناسب شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی دولت، گفت: دولت یازدهم در بدترین شرایط از نظر درآمدی کشور را تحویل گرفت، اما امیدواریم با حل مسایل اقتصادی و بین‌المللی در آینده نزدیک مبادلات بانکی و پولی کشور نیز رونق یابد.

جبارزاده در خصوص تبدیل سیستم گرمایش مدارس به شوفاژ نیز گفت: این کار در مدت زمان کوتاه عملا امکان‌پذیر نیست، آن‌چه مهم است آموزش فرهنگ استفاده از وسایل گرمایشی و رعایت موارد ایمنی در مدارس است که باید به عنوان یک اصل همیشگی مد نظر باشد.

وی در پایان با بیان این که کار خیر مدرسه‌سازی تمام‌شدنی نیست، گفت: تشکیل یک هیات اجرایی در کنار مجمع خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند در تسهیل امور خیران بزرگوار موثر باشد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نیز در این دیدار گزارشی از مشارکت خیران در پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش و وضعیت مدارس استان ارائه کردند.




تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن