تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817059212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مازراتی تا قایق تفریحی در شمال !


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 از مازراتی تا قایق تفریحی در شمال !
از مازراتی تا قایق تفریحی در شمال ! هر ساله تعداد زیادی خودروهای لوکس، ویلا، آپارتمان، املاک و مستغلات از قاچاقچیان مواد مخدر کشف می‌شود؛ اموالی که سردرآوردن از سرانجام آن‌ها می‌تواند جالب توجه باشد.


به گزارش فرهنگ نیوز، یک شهرک مسکونی در شمال کشور یکی از دارایی‌های قاچاقچی بزرگ شیشه تهران؛ دستگیری بزرگترین قاچاقچی کوکائین کشور پس از برگزاری جشن 40 میلیارد تومانی؛ کشف یک قایق تفریحی لوکس و ده‌ها خودرو شامل لکسوس، جنسیس و ... از قاچاقچی بزرگ مواد مخدر؛‌ دستگیری تمساح خلیج با دو هزار میلیارد تومان نقل و انتقال مالی و ... تنها بخشی از تیتر رسانه هایی است که  هر از گاهی از درآمد چند میلیاردی قاچاقچیان مواد مخدر، حساب‌های بانکی عجیب و غریب کشف شده از آن‌ها، املاک و مستغلات مکشوفه و لیست خودروهای لوکس‌شان که مملو از بنز و پورشه و مازراتی است، پرده بر می‌دارند و مردم را در بهت و حیرت فرو می‌برند. اموال و املاکی که شاید سرانجام آن‌ها ذهن بسیاری از مردم را درگیر کرده باشد.

پرویز افشار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به سرانجام خودروها و اموال توقیف شده از قاچاقچیان مواد مخدر در تشریح سرانجام اموال مکشوفه از این قاچاقچیان اظهار کرد: در حال حاضر مکانیزم دقیقی برای اموال مکشوفه از قاچاقچیان وجود دارد که بر اساس این مکانیزم، خودروها و اموالی که در حین اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان از آن‌ها کشف می‌شود به عنوان حق الکشف به دستگاه‌های کاشف واگذار می‌شود و جزو مایملک این دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: همچنین خودروهایی که بعد از عملیات دستگیری و در حین بررسی پرونده قاچاقچیان از آن‌ها کشف شود با دستور مقام قضایی توقیف شده و مادامی که در توقیف هستند در پارکینگ‌های یا مراکز ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان امانت نگهداری می‌شوند و چناچه حکم مصادره برای این خودروها از سوی مقام قضایی صادر و این حکم قطعی شود، بلافاصله فرایند فروش این خودروها به جریان می‌افتد.

وی اضافه کرد: پس از قطعی شدن حکم مصادره این خودروها، کمیسیون فروش استان‌ها که متشکل از مقامات قضایی، انتظامی و ... هستند با رعایت آیین‌نامه‌های قانونی مبادرت به برگزاری مزایده و فروش این خودروها می‌کنند که درآمد حاصل از فروش این خودروها نیز به صورت مستقیم به خزانه واریز می‌شود.

افشار در خصوص املاک به دست آمده از قاچاقچیان مواد مخدر نیز گفت: با توجه به اینکه املاک مکشوفه از قاچاقچیان مواد مخدر از مصادیق کشف حین عملیات نمی‌شود، پس از قطعی شدن حکم مصادره این املاک، کمیسیون فروش در مزایده‌ای مبادرت به فروش املاک مذکور کرده و درآمد حاصل از آن را نیز به خزانه واریز می‌کند.

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دقت مکانیزم‌های موجود در این بخش، امکان تخطی از این مکانیزم وجود ندارد.
 

منبع: تسنیم


95/8/8 - 07:15 - 2016-10-29 07:15:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن