تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813201430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه ایران به مقامات امارات و عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه امارات در خصوص ادعای حمله موشکی یمنی ها به سوی مکه مکرمه اظهار داشت: ادعای حمله موشکی یمنی ها به سوی مکه مکرمه از اساس مضحک است.

بهرام  قاسمی افزود: توصیه ما به مقامات امارات و عربستان آن است اماکن متبرک و مقدس اسلامی را دستاویز اغراض حقیر سیاسی نکرده و برای جبران ناکامی ها و شکست های خود به اینگونه جوسازی های منافقانه، تفرقه افکنانه و خطرناک متوسل نشوند.

قاسمی اظهار داشت: دینداری و انس و علاقه مردم یمن به اماکن مقدسه اسلامی از وهابیون و سلاطینی که برای حفظ تاج و تخت خود به جای تکیه به امت اسلامی به آمریکا و رژیم صهیونیستی متکی هستند، بیشتر است و حرمت حرمین شرفین را بیش از متجاوزان و قاتلان کودکان نگه می دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: بی تردید کسانی که مقاصد جنایتکارانه خویش را بالاتر از حرمت کعبه می دانند، روز به روز بیشتر در بین مسلمانان رسوا خواهند شد.





۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن