تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817053278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان کار دوندگان برتر نونهال و نوجوان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پایان کار دوندگان برتر نونهال و نوجوان
رقابت های دو و میدانی رکوردگیری از برترین های نونهالان و نوجوانان دختران کشور با معرفی نفرات برتر در گروه دوها به پایان رسید.


به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز نخست رکوردگیری از برترین های نونهالان و نوجوانان دختران کشور با معرفی نفرات برتر گروه دوها خاتمه یافت.

*نفرات برتر رشته های مختلف به شرح زیر است:

 100 متر بامانع:هدیه عباسی از استان فارس با ثبت زمان 17:02 ثانیه به مدال طلا دست یافت و پس از وی، مینا رضایی از فارس و زینب عباس زاده از اصفهان به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

200 متر: مریم محبی از استان تهران با ثبت زمان 25:04 ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب، فرنوش آقایی و ساحل تیر در مکان های بعدی جای گرفتند.

100 متر: ( متولدین77/10/11 تا 80/10/11):غزاله مصطفی از استان البرز با ثبت زمان 13:01 ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و پس از وی به ترتیب ، نسرین بهرامی و فرنوش آقایی در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

100 متر:( متولدین80/10/11به بعد):ساناز امیری پور از استان یزد با ثبت زمان 13:01 ثانیه به مدال طلا دست یافت و به ترتیب حدیثه ذلقی و اسراء امامی مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.

400 متر:( متولدین80/10/11به بعد):لیلا جوانمرد از استان خراسان رضوی با ثبت زمان 1 دقیقه، 3 ثانیه و 3 صدم ثانیه قهرمان شد و به ترتیب نرگس رستگار و سوگل حدادی در مکان های بعدی جای گرفتند.

400 متر: نسیرین بهرامی از استان زنجان با ثبت زمان 1 دقیقه، 1ثانیه و 1 صدم ثانیه قهرمان شد و به ترتیب فاطمه داودی و زیبا وقاری از استان های کرمان و ایلام به عناوین دوم و سوم قناعت کردند.

800 متر:( متولدین80/10/11به بعد):پانته آ قلی پور از استان همدان با ثبت زمان 2 دقیقه، 32 ثانیه و 9 صدم ثانیه قهرمان شد و پس از وی همتا عمباز نمار در رده دوم قرار گرفت.

800 متر:( متولدین77/10/11 تا 80/10/11):فاطمه محمدی از استان البرز با ثبت زمان 2 دقیقه، 27 ثانیه و 9 صدم ثانیه قهرمان شد و پس از وی زهرا میرزایی از استان اصفهان در رده دوم و الهه سینکائی از تهران به عنوان سومی دست یافت.

1500 متر:( متولدین80/10/11به بعد):مریم گرگین از استان کرمان با ثبت زمان 5 دقیقه، 19ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی حدیثه رئوف خوش فطرت و یاسمن اصغری به رده های دوم و سوم بسنده کردند.

1500متر:( متولدین77/10/11 تا 80/10/11):تکتم دستار بندان از استان خراسان رضوی با ثبت زمان 5 دقیقه، 28ثانیه و 10 صدم ثانیه گردن آویز طلا شد و پس از وی فاطمه امیر زادگان از استان فارس در رده دوم و ثمین آهنی جان از آذربایجان شرقی به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.

400مانع: عاطفه کراتی از استان فارس با ثبت زمان 1 دقیقه،12 ثانیه و 3 صدم ثانیه اول شد و پس از این شرکت کننده، ورزشکارانی از استان های زنجان و کردستان در عناوین بعدی جای گرفتند.

3000 متر:( متولدین80/10/11به بعد):فاطمه چناری از استان همدان با ثبت زمان 12 دقیقه، 7 ثانیه و 7 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی هستی ثمری از یزد و سیده دنیا سرپاشی از البرز به رده های دوم و سوم اکتفا کردند.

3000متر:( متولدین77/10/11 تا 80/10/11):سمیرا خدا ترس طرقی از استان خراسان رضوی با ثبت زمان 11 دقیقه، 27ثانیه و 7 صدم ثانیه گردن آویز طلا شد و پس از وی بهاره جهان تیغ از استان خراسان رضوی در رده دوم و صدیقه صالحی از چهار محال و بختیاری به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.

 2000 متر بامانع: مریم خوش نیت از استان همدان با ثبت زمان 8:34:00 اول شد و سارا رحیمی از استان زنجان با حد نصاب 11:07:03 دوم شد.




۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن