تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 9 درصدي سرانه شرکت مردم سمنان در ورزش های همگانی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افزايش 9 درصدي سرانه شرکت مردم سمنان در ورزش های همگانی
رییس هیات ورزش همگانی استان سمنان گفت: سرانه مشارکت مردم استان در ورزش های همگانی از 21 درصد به 30 درصد افزایش پیدا کرده است که رشد 9 درصدی را نشان می دهد.
محمد هاشمی افزود: همکاری فرمانداری ها، شهرداری ها، روسای هیات های ورزشی ومتولیان ورزش استان سمنان در توسعه ورزش همگانی و مشارکت مردم در ورزش همگانی نقش مهمی داشته است.
وی با اشاره به این که به همگانی کردن ورزش توجه شده و برای تمام گروه های سنی برنامه های ورزشی مناسب درنظر گرفته شده است، تاکید کرد: با افزایش و توسعه مکان ها و امکانات ورزشی، توسعه ورزش همگانی محقق خواهد شد.
رییس هیات ورزش همگانی استان سمنان تصریح کرد: بر اساس ارزیابی اداره کل ورزش وجوانان استان، هیات ورزش همگانی رتبه پنجم در بین50 هیات ورزشی استان را دارد.
وی با بیان این که برنامه های ورزش های همگانی دراستان سمنان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در 6 ماه اول سال 95 تعداد 239 برنامه ورزش های همگانی اجرا شده است.
هاشمی خاطرنشان کرد: با تدابیر انجام گرفته برای افزایش نشاط اجتماعی وامید به زندگی سالمندان، مربیان ورزشی با حضور در مکان های تعیین شده، امید و نشاط را از طریق ورزش به آنها هدیه می دهند.
وی با گفت: همه ساله درهفته بسیج، بیش از 700 نفر در اردویی ورزشی به کویر سمنان می روند که هدف از این حرکت افزایش نشاط اجتماعی است و بیش از 10 مسابقه ورزشی در این قالب برگزار می شود.
رییس هیات ورزش همگانی استان سمنان افزود: ورزش های همگانی در 60 رشته ورزشی در استان فعالیت می کند.
بیست و ششم مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
استان سمنان 35 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد و 400 نفر دارای عنوان های قهرمانی در رشته های مختلف هستند.





تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن