تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815580110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاریان قزوینی در رقابتهای کشوری صاحب رتبه برتر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئول دارالقرآن استان قزوین:
قاریان قزوینی در رقابتهای کشوری صاحب رتبه برتر شدند

قاری


شناسهٔ خبر: 3804845 - دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- مسئول دارالقرآن استان قزوین گفت: با درخشش قاریان قزوینی در مسابقات سراسری قرآن کریم سید مصطفی حسینی و سعید علی اکبری صاحب رتبه برتر شدند. جواد قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: سید مصطفی حسینی قاری ممتاز سی و نهمین دوره مسابقات قرآن با تلاوت آیات ۱۰ تا ۱۷ سوره انفال در مرحله پایانی این مسابقات توانست مقام نخست و عنوان ممتاز این مسابقات را از آن خود کند. وی افزود: مصطفی حسینی که سال گذشته عنوان سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرده بود، یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان اول بود. قلی پور یادآورشد: در دور مقدماتی این رقابتها که با حضور ۷۰ قاری از سراسر کشور برگزار شد مقام نخست به حسینی رسید که وی در مرحله نیمه نهایی نیز در جایگاه سوم قرار گرفت و در مرحله فینال توانست عنوان ممتاز و اول این مسابقات را از آن خود کند.

قلی پور اظهارداشت: همچنین سعید علی اکبری حافظ روشندل قزوینی توانست عنوان سوم و ممتاز مسابقات سراسری قران کریم کشور در رشته حفظ کل را کسب کند. مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: علی‌اکبری که سال گذشته توانسته بود در جایگاه عالی این مسابقات قرار گیرد در سی و نهمین دوره این مسابقات توانست با حضوری بهتر از گذشته به مقام سوم برسد. وی اضافه کرد: حافظ روشندل قزوینی جوائز خود را به خانواده شهید مدافع حرم حجت اسدی تقدیم کرد. قلی پور تصریح کرد:قاریان ممتاز استان قزوین پس از این موفقیت جواز حضور در رقابت های بین المللی قرآن را که در کشورهای ایران، مالزی و پاکستان برگزار می شود کسب کردند. وی اضافه کرد: به احتمال زیاد قاریان برجسته استان در مسابقات بین المللی کشورمان که در تهران برگزار می شود شرکت می کنند.

آزمون تربیت معلم قرآن در قزوین برگزار شد قلی پور در ادامه در خصوص آزمون معلمان قرآن هم گفت: آزمون ورودی تربیت معلم قرآن کریم روز گذشته با حضور ۱۶۰ نفر برگزار شد و روز جمعه این هفته نیز دوره ارتقاء و بازآموزی معلمان قرآن کریم در محل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می شود. وی یادآورشد: پس از آزمون شفاهی دوره تخصصی به مدت ۱۲۳ ساعت تدریس و ۲۵۰ ساعت کارآموزی برگزار شده و در صورت قبولی گواهی رسمی تربیت معلم قرآن به شرکت کنندگان داده می شود. شهر آوج صاحب دارالقرآن می شود مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهارداشت: فردا سه شنبه با حضور مسئولان استانی کلنگ احداث ساختمان دارالقرآن در شهر آوج به دزمین زده می شود. وی گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر و زیربنای ۴ هزار مترمربع در شش طبقه ساخته می شود. قلی پور یادآورشذ: این ساختمان با دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه ساخته خواهد شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن