تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798468751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر زن: وقتی سر کار نیستم با حضور در افتتاحیه مزون لباس پول می گیرم/ الان می گویند کی فالوورهایش بیشتر هست او را دعوت کنیم!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بازیگر زن: وقتی سر کار نیستم با حضور در افتتاحیه مزون لباس پول می گیرم/ الان می گویند کی فالوورهایش بیشتر هست او را دعوت کنیم!

پرستو صالحی


ما در هر مراسمی که حضور پیدا می کنیم به جز خیریه ها،پول دریافت می کنیم،زمانی که سر کار نیستم با حضورم در افتتاحیه یا اختتامیه مزون یک لباس پول دریافت می کنم و این را همه بدانند باکی ام ندارم،وقتی سر کار نیستم به این پول نیاز دارم وگرنه نمی توانم امرار معاش درستی داشته باشم.
به گزارش آخرین نیوز به نقل از فارس، بیست و چهارمین قسمت برنامه اکسیر که به موضوع «توهین در فضای مجازی» می‌پرداخت میزبان  «پرستو صالحی» شد.
«پرستو صالحی» با اشاره به اهمیت وجود فضای مجازی در ایران گفت: برای هنرمندان ایرانی خیلی لازم است که در فضای مجازی باشند ،و واقعا بدون فضای مجازی خیلی از ماها ممکن است بمیریم.خیلی ها در طول سال بیکار هستند و تقسیم کار درست صورت نمی‌گیرد چون این حرفه ما بی‌رحم است، وقتی روی آنتن نیستی فراموش می‌شوی، وقتی پول نداری به لحاظ روحی اعصابت بهم می‌ریزد، وقتی مردم تو را فراموشت می‌کنند افسرده می‌شوی و مجموع اینها باعث می‌شود شما به عنوان یک هنرمند دیده شدن را دوست داشته باشی. وی افزود: من سالهاست خیلی کم کارم و این کم کاری در حوزه بازیگری باعث شد فراموش شوم و حتی در دوره‌ای بسیار آدم تلخی شده بودم، شرایط مالی بدی داشتم بطوریکه به عنوان مهمان هم دیگر به برنامه ها دعوت نمی شدم، الان می گویند کی روی بورس هست، کی تعداد فالوورهایش بیشتر هست آن را دعوت کنیم. بازیگر سریال زیرآسمان شهر تصریح کرد: ما در هر مراسمی که حضور پیدا می کنیم به جز خیریه ها،پول دریافت می کنیم،زمانی که سر کار نیستم با حضورم در افتتاحیه یا اختتامیه مزون یک لباس پول دریافت می کنم و این را همه بدانند باکی ام ندارم،وقتی سر کار نیستم به این پول نیاز دارم وگرنه نمی توانم امرار معاش درستی داشته باشم. صالحی با اشاره به اینکه تعداد فالوورهای واقعی اش نزدیک یک میلیون است ادامه داد:، بعد برنامه "ماه عسل" یک تکانی به تعداد اعضای صفحه اینستاگرامم خورد،و حضور زیاد من باعث شده مردم به پیج من سر بزنند و حتی برخی بگویند چرا تو همه جا هستی.پاسخش مشخص است چون پول می گیرم و باید زندگی کنم و هزینه درمان مادرم که بیماری قلبی دارد را بدهم. این بازیگر تلویزیون و سینما افزود: خبرنگارها سراغ فردی مثل «بهروز مقدم» مجری قدیمی تلویزیون که بیمار است نمی روند، آنها فقط سراغ سوپراستارها را می‌گیرند، نتیجه آن این می‌شود که دختر آقای مقدم از طریق همین فضای مجازی، دایرکت به من می دهد که پدرم مریض است و کسی احوالی از این مجری نمی پرسد. بازیگر فیلم «چشمهایش» تاکید کرد: خیلی از هنرمندانی که از ایران خارج شدند افسردگی می‌گیرند، زیرا دیگر آنها را نمی شناسند،ما به سوپرمارکت می رویم ،مردم عکس سلفی می گیرند و ما به این روند عادت کردیم و اگر جز این باشد آزار می بینیم.




دوشنبه, 03 آبان 1395 ساعت 08:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن