تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816853388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگيران طعمه‌هايشان را از سايت اينترنتي انتخاب مي‌كردند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: زورگيران طعمه‌هايشان را از سايت اينترنتي انتخاب مي‌كردند
پسر جواني كه براي فروش گوشي‌اش در سايت ديوار آگهي داده بود، وقتي با خريدار قرار ملاقات گذاشت، در دام زورگيران گرفتار شد.


به گزارش خبرنگار ما، شامگاه اولين روز مردادماه امسال بود كه پسر جواني سراسيمه به كلانتري 156 افسريه رفت و گفت دو پسر زورگير پس از ضرب و جرح، گوشي گرانقيمتش را سرقت كرده‌اند.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: مدتي بود تصميم داشتم گوشي گرانقيمتم را بفروشم و گوشي جديدي بخرم تا اينكه يك روز قبل گوشي‌ام را براي فروش در سايت ديوار آگهي دادم. پس از اين چند نفري براي خريد با من تماس گرفتند، اما بر سر قيمت به توافق نرسيديم تا اينكه امروز عصر پسر جواني با من تماس گرفت و علت فروش گوشي‌ام را سؤال كرد. من به او گفتم كه قصد دارم گوشي گرانقيمت‌تري بخرم و او هم مدعي شد گوشي مدل بالايي دارد و حاضر است با گرفتن مبلغ كمي با گوشي‌ام عوض كند. در نهايت پس از كمي حرف زدن بر سر قيمت توافق كرديم و براي ساعت 21 در خياباني حوالي سه راه افسريه قرار ملاقات گذاشتيم.

پس از اين گوشي‌ام را با كارتنش برداشتم و به محل ملاقات رفتم تا اينكه دقايقي بعد خودروي پژويي كنارم توقف كرد. دو پسر جوان از خودرو پياده شدند و به سراغ من آمدند، اما راننده كه مرد جواني بود، داخل خودرو پشت فرمان آماده حركت بود. يكي از آن دو نفر خودش را خريدار گوشي معرفي كرد و مدعي شد گوشي‌اش را براي تعويض با گوشي‌ام آورده است. او گوشي را به من داد و خواست من هم گوشي‌ام را به او بدهم تا ببيند. وقتي گوشي‌اش را خوب بررسي كردم، متوجه شدم گوشي او تقلبي و ارزانقيمت است، به همين دليل گوشي را به او برگرداندم و گفتم منصرف شده‌ام و قصد ندارم گوشي‌ام را تعويض كنم. وقتي از او خواستم گوشي‌ام را به من برگرداند، ناگهان دو نفري به من حمله كردند و به شدت كتكم زدند و بعد از گرفتن كارتن گوشي‌ام به سرعت با خودرویشان از محل گريختند.

پس از طرح اين شكايت، تيمي از مأموران پليس آگاهي تهران به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي، بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 براي شناسايي و دستگيري زورگيران وارد عمل شدند.

مأموران در تحقيقات تخصصي مردي به نام طالب را كه به عنوان خريدار با شاكي تماس گرفته بود، شناسايي و بازداشت كردند. متهم ابتدا منكر سرقت شد، اما در بازجويي‌هاي فني مدعي شد كه مدتي است خط تلفنش در اختيار مرد خياطي به نام داوود است. پس از اين، مأموران پليس مرد خياط را براي تحقيقات بازداشت كردند. داوود پس از دستگيری جرم خود را انكار كرد و مدعي شد طالب را نمي‌شناسد، اما متهم وقتي با مدارك و دلايل روبه‌رو شد، به زورگيري با همدستي برادرش اعتراف كرد. بعد از آن بود كه مأموران برادر متهم را بازداشت كردند.  سه زورگير چند روز قبل براي بازجويي به دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند.

داوود در بازجويي‌ها در ادعايي گفت: آن روز وقتي آگهي فروش و تعويض گوشي شاكي را در سايت ديوار ديدم با او تماس گرفتم و براي تعويض گوشي‌ام قرار ملاقات گذاشتم. ساعت 21 بود كه همراه دوستم و برادرم سر قرار رفتم. من و برادرم از خودرو پياده شديم و به سراغ شاكي رفتيم و بعد از كمي حرف زدن قرار شد گوشي‌هايمان را با هم عوض كنيم كه شاكي بعد از ديدن گوشي‌ام گفت منصرف شده است. همين موضوع باعث شد ما با هم درگير شويم كه در جريان درگيري گوشي گرانقيمت او گم شد. پس از اين متهمان براي تحقيقات بيشتر و بررسي سوابقشان به دستور قاضي علي وسيله ايرد موسي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن