تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816845115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست قطع يد براي دزدان پنجره رو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: درخواست قطع يد براي دزدان پنجره رو
سه‌سارق سابقه‌دار كه متهم هستند با عبور از پنجره خانه‌هاي مردم دست به سرقت پول و طلا مي‌زدند، روز گذشته محاكمه شدند. شاكيان براي اعضاي باند درخواست قطع يد كردند.


به گزارش خبرنگار ما، تلاش براي بازداشت اعضاي اين باند از سال 94 به جريان افتاد. بررسي گزارش‌هاي مشابه درباره سرقت از خانه‌هاي پايتخت حكايت از اين داشت كه اعضاي باند بعد از شناسايي خانه‌هايي كه پنجره آنها حفاظ ايمني ندارد، در فرصت مناسب وارد خانه و با سرقت پول و طلا متواري مي‌شدند. مأموران پليس سرانجام موفق شدند اعضاي باند را كه چهار پسرجوان بودند، شناسايي و سه نفر از آنها را بازداشت كنند. ايمان، نويد و كيان در بازجويي‌ها به سرقت‌هاي بسياري اعتراف كردند. تلاش‌ها براي دستگيري عماد، چهارمين عضو باند همچنان در جريان است. سه متهم بعد از اعتراف به جرائم خود و كامل شدن تحقيقات، روز گذشته مقابل هيئت قضايي شعبه هشتم دادگاه كيفري شماره‌يك استان تهران پاي ميز محاكمه حاضر شدند.

يكي از شاكيان در شرح ماجرا گفت: شب حادثه در حالي كه همسر باردارم در خانه تنها بود، برق‌ها را خاموش كردم و براي انجام كاري خانه را ترك كردم. ساعتي بعد وقتي برگشتم، ديدم كه خانه به هم ريخته و همسرم بيهوش روي زمين افتاده است. متوجه شدم كه دزد به خانه زده و 50 ميليون تومان طلايي كه در خانه داشتيم، سرقت شده است. به سرعت همسرم را به بيمارستان منتقل كردم. پزشكان بعد از اولين معاينه او را راهي اتاق عمل كردند و زايمان زودرس را انجام دادند. وي ادامه داد: همسرم وقتي قدرت تكلم پيدا كرد، گفت: شب حادثه در حال استراحت بودم كه مردي از پنجره اتاق خواب وارد شد. او به من حمله كرد و تهديد به مرگ كرد كه از هوش رفتم و در بيمارستان چشم‌باز كردم. شاكي گفت: اين حادثه مي‌توانست به قيمت جان همسر و فرزندم تمام شود، بنابراين درخواست مي‌كنم كه متهمان قطع يد شوند.
شاكي ديگر گفت: من و همسرم شب حادثه براي افطار به خانه پدرم رفته بوديم. ساعتي بعد وقتي برگشتيم ديديم كه خانه به هم ريخته است. بعد از بررسي متوجه شديم كه 40 ميليون تومان پولي كه در خانه داشتيم، سرقت شده است. وقتي مأموران در محل حاضر شدند، گفتند كه دزدان از پنجره وارد و بعد از سرقت از همان راه خارج شده‌اند. شاكي گفت: من هم براي متهمان درخواست قطع يد دارم.

دو شاكي ديگر زوج جواني بودند كه چند روز از مراسم عروسي‌شان گذشته بود. تازه‌داماد گفت: شب حادثه يكي از بستگان ما را پاگشا كرده بود. وقتي به خانه برگشتيم متوجه به هم ريختگي خانه شديم. فهميديم كه دزد به خانه زده است. بعد از بررسي متوجه شديم طلاهاي همسرم كه 60 ميليون تومان قيمت داشت، سرقت شده است. بعد از اينكه چند شاكي ديگر شكايت خود را مطرح كردند، ايمان، سردسته باند مقابل قاضي قرار گرفت و به جرمش اعتراف كرد. او گفت: مدتي قبل از حادثه باند سرقت را تشكيل داديم. تخصص ما سرقت از طريق پنجره بود. بعد از شناسايي خانه‌هايي كه پنجره آن حفاظ نداشت، آنجا را زير نظر مي‌گرفتيم و در فرصت مناسب كه همگي در شب بود و صاحبخانه حضور نداشت، از پنجره وارد مي‌شديم. ما فقط پول و طلا سرقت مي‌كرديم و از همان راهي كه وارد شده بوديم، فرار مي‌كرديم. دو عضو ديگر باند وقتي مقابل هيئت قضايي قرار گرفتند حرف‌هاي همدست خود را تأييد كردند. قاضي بعد از شنيدن دفاعيات متهمان با اعضاي دادگاه وارد شور شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن