تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علوي: امنيت پايدار زيرساخت رسيدن به رشد اقتصادي است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: علوي: امنيت پايدار زيرساخت رسيدن به رشد اقتصادي است
وزير اطلاعات با تأکيد بر رشد اقتصادي به عنوان مهم‌ترين اولويت کاري دولت يازدهم گفت: زيرساخت رسيدن به رشد اقتصادي ايجاد امنيت پايدار و احساس امنيت در جامعه است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمود علوي روز گذشته در جلسه شوراي اداري خراسان جنوبي افزود: امنيت به عنوان حق مسلم مردم بايد به عنوان يک اصل مهم مورد توجه مسئولان مربوط قرار گيرد. وي اظهار کرد: امروز به برکت رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و همبستگي و همپوشاني نيروهاي مسلح ما در تمامي بخش‌ها و همکاري خوب مردم با سربازان گمنام امام زمان(عج)، ايران اسلامي در اوج امنيت و اقتدار قرار دارد. وزير اطلاعات، پرهيز از اختلافات و حفظ وحدت و همدلي را از مهم‌ترين رمزهاي موفقيت دانست و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هر رفتار و گفتاري که موجب ايجاد دو دستگي و افتراق در جامعه شود پذيرفته نيست، از اين‌رو همه بايد در راستاي تقويت همدلي و همپوشاني و هم‌افزايي در بخش‌هاي مختلف تلاش کنند.

وي مسئوليت را امانتي الهي خواند و تصريح کرد: مسئوليت در نظام اسلامي از يک سو امانت و از سوي ديگر نعمتي است که بايد به عنوان وسيله‌اي براي خدمت بي‌منت به مردم از آن استفاده کرد. علوي با بيان اينکه نبايد به مسئوليت‌ها به چشم طعمه نگريسته شود، گفت: مسئولان بدون منت و تحقير خدمات خود را ارائه دهند و در صورتي که درخواست فرد مورد نظر با مقدورات و امکانات اداري امکانپذير نبود با خلق‌ خوش و گشاده‌رويي با آنان برخورد شود. وي افزود: رضايت مردمي موجب تقويت انسجام عمومي و اقتدار نظام مي‌شود، حيثيت جمهوري اسلامي ايران در تلاش جمعي مسئولان و تقواي مديراني است که در بخش‌هاي مختلف به ارائه خدمت به مردم مي‌پردازند.





تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن