تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820826406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه سرقت از خانه تاجر سرشناس در دست مرد سرايدار


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نقشه سرقت از خانه تاجر سرشناس در دست مرد سرايدار
سرايدار خانه مرد تاجر كه با همدستي 4 دزد سابقه‌دار دست به سرقت ميلياردي زده بودند، به دام پليس افتادند.


به گزارش خبرنگار ما، 31 شهريورماه بود كه مردي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و مأموران را از ماجراي سرقت خانه‌اش در خيابان زعفرانيه با خبر كرد. لحظاتي بعد، مأموران كلانتري 122 دربند در محل حاضر شدند. خيلي زود مشخص شد كه محل سرقت خانه يكي از تاجران سرشناس تهران است و سارقان مقدار زيادي طلا، جواهرات، سكه و ارز را سرقت كرده و گريخته‌اند.

بعد از تشكيل پرونده، كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي به دستور قاضي مأمور رسيدگي به پرونده شدند. مرد تاجر در توضيحات بيشتر گفت:روز حادثه همراه خانواده‌ام از سفر برگشتيم. متوجه شديم كه در ساختمان تخريب شده است. وقتي وارد خانه شديم فهميديم كه دزد به خانه زده و همه اموال گرانقيمت‌مان سرقت شده است.

تحقيقات كارآگاهان نشان داد كه سارقان از نبود صاحبخانه و از محل نگهداري اموال گران‌قيمت با خبر بوده‌اند. كارآگاهان مطمئن شدند كه فردي آشنا در طراحي سناريوي سرقت نقش داشته است. بعد از آن بود كه مرد تاجر بار ديگر مورد تحقيق قرار گرفت. او گفت كه چند ماه قبل از حادثه مرد 27 ساله‌اي به نام وحيد. س به عنوان سرايدار در خانه‌‌اش كار مي‌كرد، اما به علت نامشخصي از كار استعفا داد و از محل زندگي او هم خبر ندارد.
در شاخه ديگري از تحقيقات كارآگاهان با بررسي دوربين‌هاي مداربسته محدوده سرقت، تصوير وحيد را به دست آوردند كه مرد تاجر هم او را شناسايي كرد. با به دست آمدن اين سرنخ، كارآگاهان متوجه شدند كه وحيد ساكن روستايي در غرب كشور است، بنابراين با نيابت قضايي راهي آن روستا شدند و وحيد را دستگير كردند.

وحيد در بازجويي‌ها جرمش را انكار كرد و گفت در ماجراي سرقت نقش نداشته است. او زماني كه فيلم به دست آمده از دوربين‌هاي مداربسته را ديد، چاره‌اي جز اعتراف نداشت. وحيد گفت در مدتي كه سرايدار خانه مرد تاجر بودم از محل نگهداري اموال گرانقيمتش با خبر شدم. بعد از آن بود كه به چند نفر از دوستانم كه فرزاد، مسعود، گودرز و كامران نام داشتند و بچه‌محل هم بوديم، پيشنهاد سرقت دادم كه قبول كردند. بعد از آن بود كه خانه مرد تاجر را تحت‌نظر گرفتيم و زماني كه راهي سفر شد، نقشه را اجرا كرديم و از تهران خارج شديم.
كارآگاهان بعد از بررسي سوابق چهار همدست وحيد متوجه شدند كه آنها از مجرمانه سابقه‌دار و عضو شبكه سرقت بازار بزرگ تهران هستند كه ارديبهشت ماه سال قبل به اتهام دستبرد به مغازه‌ها بازداشت شده و به زندان افتاده بودند. همچنين مشخص شد كه آنها با تأمين قرار از زندان آزاد شده و سرقت‌هاي خود را از سر گرفته بودند.

با به دست آمدن اين اطلاعات، كارآگاهان مخفيگاه چهار متهم را شناسايي و سوم مهرماه در جريان عمليات همزمان آنها را دستگير كردند. اعضاي باند در بازجويي‌ها به سرقت از خانه مرد تاجر و چند خانه و مغازه در بازار اعتراف كردند.
سرهنگ كارآگاه كرم يوسف وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات براي شناسايي محل‌هاي سرقت و ديگر جرائم متهمان در جريان است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن