تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803496225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه اخاذی مرد نقاش با قتل گره خورد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سناریوی مرد نقاش برای اخاذی از زن و مردی که رابطه پنهانی داشتند، پایانی جز قتل نداشت. در این پرونده مرد جوانی قربانی رابطه شیطانی همسرش شد.



به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه شنبه و به دنبال قتل مرد 33 ساله‌ای در محله قاسم‌آباد در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت. ضارب که مرد میانسالی است، وقتی با ماموران رو‌به‌رو شد، تیغ موکت‌بری را زیر گلویش گذاشت و تهدید به خودکشی کرد. ماموران وارد عمل شده و پس از صحبت با مرد میانسال، او را از تصمیمش منصرف کردند. پس از دستگیری ضارب، او به کلانتری و مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که از بیمارستان خبر رسید، مرد مجروح بر اثر شدت جراحات جان باخته است. با حضور قاضی سیدجواد حسینی در محل جنایت، تحقیقات آغاز شد و متهم به نام شاهین در بازجویی‌ها گفت: دختر خاله‌ام در یک شرکت هواپیمایی کار می‌کند و چندی قبل برای کار به مشهد آمده بود. او در این سفر با مقتول آشنا شد و دوستی آنها شکل گرفت. بعد از مدتی دختر‌خاله‌ام تصمیم گرفت به این ارتباط پایان دهد اما مرد جوان دست بردار نبود و مدام با او تماس می‌گرفت. دخترخاله‌ام چند روز قبل موضوع را به من گفت و درخواست کمک کرد. من هم برای کمک به او اینجا آمده و مرد مزاحم را کشتم. ماموران به تحقیق درباره ادعاهای شاهین پرداخته و متوجه شدند او دروغ گفته و با انگیزه دیگری مرتکب جنایت شده است. در ادامه تحقیقات ماموران با ردیابی تماس‌های قاتل، متوجه ارتباط پنهانی او و همسر 28 ساله مقتول شدند. با کشف این سرنخ روند رسیدگی وارد مرحله تازه‌ای شد و ماموران به بازجویی از قاتل پرداختند که او این بار لب به اعتراف گشود و گفت: از یک سال قبل با زن جوان ارتباط پنهانی دارم و در این مدت سه بار برای دیدن او به مشهد آمدم. او از چند روز قبل سیمکارتش را عوض کرد و مدام از بدرفتاری شوهرش می‌گفت و مدعی بود که شوهرش او را در اختیار مردان غریبه قرار می‌دهد. من برای این‌که او را از این وضعیت نجات دهم، به مشهد آمده و شوهرش را کشتم. با این اعترافات، زن جوان روز دوشنبه دستگیر شد که با قبول اتهام ارتباط با مرد میانسال گفت: یک سال قبل در خیابان شماره تلفنی که روی کاغذ نوشته شده بود، پیدا کردم. با آن تماس گرفتم که مردی پاسخ داد و رابطه‌ام با آن مرد آغاز شد. یک سالی با هم ارتباط داشتیم که من پشیمان شدم و سیمکارت تلفن همراهم را شکستم و دیگر با او ارتباط نداشتم. این در حالی است که شاهین مدعی بود با یک سیمکارت 0915 با شاکی تا روز قتل در ارتباط بوده و حتی 300 هزار تومان به حساب او واریز کرده است. با بررسی پیامک‌های مرد میانسال مشخص شد ادعای او صحت دارد. زن جوان وقتی شماره را دید، گفت: دو هفته قبل که سیمکارت را شکستم، مرد نقاشی در حال کار در خانه‌مان بود. با گوشی مرد نقاش به شاهین پیامک دادم و خواستم دست از سرم بردارد. از ماجرای قتل بی‌اطلاعم. حتی روز حادثه چند بار سراغم آمد که از او خواستم دست از سرم بردارد. یک بار مقابل خانه‌مان آمد که روی برگه‌ای نوشتم مادرم از شهرستان آمده و در خانه‌مان است از اینجا برو. با طرح این ادعا، بازپرس دستور بازداشت مرد نقاش را صادر کرد که اظهارات او گره معمای این جنایت را بازکرد. او در تحقیقات گفت: وقتی متوجه ارتباط پنهانی زن جوان شدم، به جای او با مرد میانسال در ارتباط بودم و توانستم 300 هزار تومان از او بگیرم. برای اجرای نقشه‌ام ادعاهای دروغی را مطرح و ادعا کردم شوهرم مرا در اختیار مردان غریبه قرار می‌دهد و همیشه کتکم می‌زند. نمی‌دانستم این حرف‌ها باعث می‌شود مرد میانسال غیرتی شود و تصمیم به قتل بگیرد. بازپرس جنایی پس از بازجویی دستور بازداشت سه متهم و تحقیقات از آنها را صادر کرد.




پنج شنبه 15 مهر 1395 ساعت 09:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن