تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816957390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن یزدانی:کدام خداحافظی؟ باروفس فیلم بازی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طلسم شکن طلای کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک می‌گوید هیچ وقت به انتهای مسیر در ورزش حرفه‌ای فکر نکرده زیرا معتقد است این مسیر انتها ندارد.


به گزارش تابناک ورزشی، ستاره بزرگ ما در المپیک ریو  و پسرک جسور و بی پروای جویباری که از یک سال قبل و بعد از درخشش خیره کننده در رقابت های جهانی همه را وادار کرده بود که امیدهای مان را برای شکستن طلسم 16 ساله مدال طلای المپیک کشتی را به دستان کشیده و سینه ستبرش گره بزنیم ، در ریو به بهترین شکل ممکن رویاهای مان را تعبیر کرد.


وقتی که در یک کشتی هیجان انگیز در فینال 74 کیلو، حریف مکار و زیرک روس را در ثانیه های آخر زمین زد و روی تشک رقص قهرمانی به پا کرد، کمترین پاداش برای او مدال طلایی بود که بیش از همه به سینه او می آمد. کشتی های هیجان انگیز و چشم نوازش مایه اعتبار المپیک بود تا همه به احترام او کلاه از سر بردارند. 



حسن یزدانی:کدام خداحافظی؟ باروفس فیلم بازی می‌کند



حسن یزدانی درباره فینال المپیک و 6 امتیاز عقب افتادگی اش از حریف گفت: بدون شک برای من که یکی از جوانترین کشتی‌گیران  ایران و حتی المپیک بودم حضور در فینال این میدان بزرگ افتخاری بسیار بزرگ بود، اما همانطور که گفتم همیشه فکر می‌کنم که شاید فرصت دیگری در کار نباشد که بتوانم جبران مافات کنم و به همین دلیل همیشه برای بهترین مدال روی تشک می‌روم. 
چون می‌دانستم طلای المپیک چقدر ارزشمند است و تفاوت آن با نقره و برنز چیست. من مدال نقره جهان را در کارنامه داشتم و همان جا متوجه این تفاوت شدم. همیشه طوری کار می‌کنم که بعد از پایان مسابقات جای حسرت خوردن و پشیمانی باقی نماند. 


ساده‌ترین تفاوت آن هم این است که اگر به خانه کشتی بروید مشاهده می‌کنید که تنها تصاویر طلایی‌های المپیک داخل حلقه‌های المپیک درج شده است. من هم تا ثانیه‌های آخر برای به چنگ آوردن این طلا جنگیدم. کشتی فینال خیلی هم فرسایشی شد.حریف استراحت‌های پزشکی پی در پی درخواست می‌کرد و به نظرم برای این کار برنامه داشتند. پیش‌بینی این موضوع را کرده بودیم که گدویف از نظر بدنی کم خواهد آورد و برنامه ما هم هجوم بی امان و تحت فشار قرار دادن حریف بود، اما تا می‌آمدم نتیجه بگیرم کشتی متوقف می‌شد و برعکس حریفم بعد از هر بار استراحت امتیاز می‌گرفت. همین موضوع باعث شده بود کمی عصبی شوم، اما صحبت‌های خادم و لایق انگیزه من را حفظ کند. 


شاید اگر مربی دیگری در کنار تشک بود شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد، اما در تایم استراحت خادم به من گفت که مطمئن باش این کشتی را می‌بری؛ حتی اگر در ثانیه‌های پایانی هم شده پیروز میدان خواهی بود و همین اتفاق هم افتاد.


او ضمن اینکه می گوید پیش‌بینی شکست باروس را می‌کرده در پاسخ به این سوال که مسابقه باروس و گدویف را تماشا کردی؟ اظهار داشت: نه، در زمان مسابقات موفق نشدم، اما بعدا فیلم این مسابقه را دیدم. ولی باختش را پیش‌بینی می‌کردم چرا که در جام جهانی هم کشتی حساس و نزدیکی با هم گرفته بودند و می‌شد حدس زد که در اینجا هم نتیجه دیگری رقم بخورد. 


نمی‌توانم دلیل شکست باروفس را در این زمینه به صورت قطعی اظهار نظر کنم و خود او بهتر از هر کسی می‌تواند عوامل این موضوع را بیان کند. خیلی هم خوشحال نشدم ، به هرحال شانس و قرعه تاثیرگذار است و کمی خوشحالی دور از ذهن نیست، اما کسی که می‌خواهد قهرمان المپیک شود باید پیش‌بینی پیروزی مقابل تمام رقیبان را کرده باشد. 


یزدانی می گوید: باروس اخیرا اعلام کرده است که قصد خداحافظی و کناره‌گیری از کشتی را دارد. ولی به نظرم فیلمش است! او نمی‌خواهد با باخت و شکست و خاطره‌ای تلخ از کشتی برود و حتما بازخواهد گشت. 


با توجه به اینکه من بعد از او وزن کشی کردم برخورد کاملی با هم نداشتیم و تنها یک لحظه با یکدیگر روبرو شدیم. البته برخی مصاحبه‌ها از قول من بزرگنمایی می‌شد و تیترهای دیگری می‌زدند.




۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن