تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817192451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جو قهرمانی نوشاد را گرفت؛ رفتار غیرحرفه‌ای از یک حرفه‌ای!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسابقات دسته برتر تنیس روی میز کشور در حالی شب گذشته با قهرمانی نوشاد عالمیان به پایان رسید که برای نخستین بار نحوه برگزاری مسابقات تغییر کرده بود وهمین موضوع باعث شد بازیکنان دچار سردرگمی شده و حتی تا پایان رقابت‌ها نیز آنها نمی‌دانستند شرایط جدول چگونه است و وقتی بازی‌شان تمام می‌شود مرحله بعد چگونه خواهد بود.حتی شرایط به گونه‌ای بود که آنها عنوان می‌کردند کسی که بردهایش کمتر از ما بوده است و باخت‌هایش بیشتر، رتبه بهتری در جدول نصیبش شده است.


به گزارش تابناک ورزشی،  از سوی دیگر مسئولان برگزاری مسابقات عنوان می‌کردند نحوه برگزاری قبل از مسابقات به آنها توضیح داده شده بود و مسابقات براساس قرعه کشی برگزار می‌شد، اما اشکالاتی در نحوه برگزاری وجود داشت که در آینده اصلاح می‌شود و با کمترین مشکل بازی ها انجام خواهد شد.


در این رقابت‌ها نوشاد عالمیان روز گذشته بدون چون و چرا با شکست تمام حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت، اما هر چقدر او حرفه‌ای بازی کرد و به این عنوان دست یافت، اما رفتار او در پایان چیزی غیر از این را نشان می‌داد.


در حالی رسانه‌ها چند ساعتی برای برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و فینال در سالن حضور داشتند، پس از پایان رقابت‌ها و قهرمانی نوشاد برای انجام مصاحبه و پرسیدن نظرات وی در مورد رقابت‌ها و گلایه‌هایی که وجود داشت، سراغ وی رفتند، اما رفتار غیر حرفه‌ای وی نه تنها تعجب اهالی رسانه را در پی داشت، بلکه حاضرین در سالن و برخی پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون نیز نسبت به حرکت او واکنش نشان دادند.


هنگامی که او با درخواست رسانه‌ها برای انجام رسانه‌ها مواجه شد، اعلام کرد: حتی نمی‌خواهم یک کلمه حرف بزنم و دوست ندارم چیزی از من نوشته شود، اما مدیر برنامه‌هایم حضور دارد و می‌توانید سوالتان خود را از وی بپرسید! عجیب اینکه مدیربرنامه های وی نیز اعلام کرد جایی که خود نوشاد حضور داشته باشد صحبت کردن من درست نیست!


به هرحال بازیکنانی که خود را در سطح حرفه‌ای می‌بینند، نیاز است رفتار حرفه‌ای را نیز بهتر بیاموزند و مشاورانی در کنار خود داشته باشند که به پیشرفت آنها در زمینه رفتاری کمک کند.


* غیبت سرمربی تیم ملی و ظهور یک پدیده


هرچند این مسابقات انتخابی تیم ملی محسوب نمی‌شد و برای رده بندی کشوری بود، اما به هرحال حضور جمیل لطف الله نسبی، سرمربی تیم ملی برای دیدن رقابت‌ها ضروری به نظر می‌رسید.


از سوی دیگر چهره‌های جوانی در این مسابقات حضور داشتند و توانستند خودشان را مطرح کنند. امیرحسین هدایی جوان با نمایش خوبی که داشت چند بازیکن بزرگ را شکست داد و در نهایت به عنوان پدیده رقابت‌ها معرفی شد و اگر این بازیکن همین روند را ادامه دهد در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.


۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن