تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816913519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش سرقت به فرزند ازسن ۱۱سالگی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

پدر و پسری كه با همدستي يكي از دوستانشان در پوشش پليس مبارزه با مواد مخدر اموال مردم را سرقت مي‌كردند، سرانجام به دام پليس افتادند.
 
به گزارش جوان، صبح روز 15 مردادماه بود كه مردي وارد كلانتري 169 مشيريه شد و مأموران را از ماجراي سرقت اموالش با خبر كرد.
 
او توضيح داد: ساعت 11 شب گذشته در ميدان آقانور، سوار يك پرايد سفيدرنگ مسافربر شدم تا به تهرانپارس بروم. به جز راننده مرد ديگري هم در صندلي جلو سوار بود. در بين راه مردي كه در صندلي جلو سوار بود، خودش را مأمور پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي كرد و به من گفت كه از مدتي قبل مرا زير نظر دارد. بعد خودش را به صندلي عقب رساند و به بهانه بازرسي، 250 هزار تومان پول نقد‌ و گوشي تلفن همراهم را كه دو ميليون تومان قيمت داشت، ‌از من گرفت و داخل يك نايلون مشكي گذاشت. بعد كارت عابربانكم را كه 3 ميليون تومان داخلش پول بود، گرفت و به دستانم دستبند زد.
 
وقتي رمز كارتم را پرسيد متوجه شدم كه مأمور قلابي و با راننده همدست است. گفتم كه رمز كارت را به او نمي‌گويم. راننده توقف كرد و هر دو نفر شروع به كتك زدن من كردند. آنجا بود كه مجبور شدم، رمز را در اختيارشان بگذارم. پس از آن بود كه راننده حركت كرد و جلوی يك عابر بانك توقف كرد. راننده با كارت عابربانكم به باجه رفت و موجودي گرفت و برگشت. سرانجام من را در گردنه تنباكو، حوالي خاور شهر از ماشين به بيرون انداختند و فرار كردند.

وقتي پرونده براي رسيدگي روي ميز كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي قرار گرفت، مشخص شد كه شكايت‌هاي مشابهي به پليس گزارش شده است. بررسي‌ها نشان داد كه متهمان گاهي دو نفره و گاه همراه مردي سالخورده در پوشش پليس از مسافران زورگيري مي‌كنند.
در شاخه ديگري از بررسي‌ها مأموران پليس با بررسي حساب مالي شاكي متوجه شدند كه زورگيران با مراجعه به يك مركز خريد لوازم منزل در پاكدشت و ورامين اقدام به خريد لوازم خانگي كرده‌اند.

كارآگاهان بعد از حضور در اين مراكز و با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته موفق شدند يكي از متهمان را كه مجرم سابقه‌داري به نام داوود. ع 25 ساله و از طايفه فيوج بود، شناسايي كنند.
 

تحقيقات نشان داد كه داوود قبلاً هم سه‌بار به همين اتهام بازداشت شده و به زندان افتاده بود. او آخرين بار سه‌سال قبل بعد از تحمل دوران محكوميتش آزاد شده بود. بررسي‌هاي بعدي پليس نشان داد كه پدر 60 ساله داوود كه فريدون نام دارد و او هم از مجرمان سابقه‌دار طايفه فيوج است، از هشت سال قبل هشت بار به اتهام سرقت با جعل عنوان پليس بازداشت شده و به زندان افتاده بود. همچنين مشخص شد كه او دوسال قبل با گرفتن مرخصي از زندان خارج شده و ديگر به حبس بازنگشته است. با مشخصاتي كه شاكيان از فريدون در اختيار پليس گذاشته بودند، او هم به عنوان همدست پسرش شناسايي شد. 
 
براساس تحقيقات ميداني پليس، سومين عضو باند، محسن. ر 28 ساله بود كه در همه سرقت‌ها در نقش راننده وارد مي‌شد. بعد از كامل شدن بررسي‌ها بود كه كارآگاهان سحرگاه اول مهرماه در جريان عمليات همزمان فريدون را در پيشوا، داوود را در ورامين و محسن را در پاكدشت بازداشت كردند. 
 
اعضاي باند وقتي مقابل شاكيان قرار گرفتند به سرقت‌هاي سريالي در پوشش پليس در نقاط مختلف تهران به ويژه در تهرانپارس، مسعوديه، مشيريه، رسالت، لويزان و سرآسياب‌ اعتراف كردند.

فريدون در بازجويي‌ها گفت: من از سال‌ها قبل در پوشش پليس اقدام به سرقت مي‌كنم و پسرم داوود را از وقتي كه 11 ساله بود، براي اين كار آموزش دادم.
 

سرهنگ كارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ‌ گفت: اعضاي باند به دهها فقره سرقت در پوشش پليس اعتراف كرده‌اند و دستور انتشار تصاوير آنها از سوي قاضي صادر شده است و شاكيان مي‌توانند جهت پيگيري شكايت به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.


۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن