تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813133229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر آن احتمال خطر وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محمداسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه سازه‌، ساختمان و تجهیزات سالن‌های سینماها و تئاترها در کشور عمدتا عمر مفید خود را از دست داده‌اند، گفت: تحولات موجود در حوزه‌های ارتباطی چشمگیر و دارای سرعتی رو به رشد است؛ لذا لازمه هماهنگی با این تحولات و تکنولوژی‌های جدید و استفاده بهینه از ظرفیت ابزارهای هنری مانند سینما و تئاتر، انجام برخی اقدامات است که از جمله آن می‌توان به بهینه‌سازی زیرساخت‌ها اشاره کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از زیرساخت‌ها مربوط به ساختمان، تجهیزات و سازه‌هاست که چه در پایتخت و چه در کل کشور نیازمند توجه جدی و مستلزم این است که بخش خصوصی در این زمینه فعال‌تر شود؛ به این معنا که دولت باید تسهیلات ارائه کند و ضمن حمایت، پشتیبانی و نظارت از ورود بخش خصوصی، استانداردهای مدنظر را تعریف کند.

وی با انتقاد از اینکه هنوز مسئولان به باور میزان توانمندی مردم در زمینه پیشرفت اقتصاد مقاومتی نرسیده‌اند، گفت: همانطور که رهبری فرمودند؛ «اقتصادمقاومتی مبتنی بر توانمندی‌های مردمی است» لذا باید مردم را باور کرده و امکان مشارکت به آنها داده شود؛ برای تحقق این هدف باید سرمایه‌های مردمی را هدایت و به سمت سرمایه‌گذاری‌های نتیجه‌بخش در این زمینه به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر سوق داد.

وی افزود: دولت بایستی فکر تصدی همه امور را از سر خود بیرون کند لذا باید تسهیلات بدون بهره در اختیار مردم گذاشته و این مجموعه‌ها را به دست مردم بسپارند و بخش خصوصی هم بازسازی و نوسازی کند چراکه اگر مردم در بهسازی امور مشارکت داده نشوند، با بودجه‌های دولتی اینچنینی نمی‌توان شاهد تحول بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در زمینه طرح فوری برای مقاوم سازی سازه‌های فرسوده سینماها و سالن‌های تئاتر گفت: مقاوم‌سازی بناها و سازه‌ها یک ضرورت است و هر آن احتمال خطر وجود دارد؛ دولت و مجلس بایستی هرچه سریع‌تر ورود و اقدامات جدی و فوری انجام داشته باشند؛ ضمن آنکه مجلس باید دولت را مکلف کند که طرح مقاوم‌سازی را اجرا کرده و اقداماتی که بایستی در طولانی مدت (ده‌ها سال) اتفاق بیفتد، در عرض چند سال اقتصاد مقاومتی اتفاق بیفتد.

۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن