تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802943431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور «ویزای اربعین» در مرزها محال است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم:‌ مجید آقابابایی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره امنیت مرزهای زمینی مهران، شلمچه و چزابه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: با وجود اینکه امسال شاهد افزایش صد در صدی اعزام زائران در مرزها بودیم و مشتاقان زیارت حضرت امام حسین(ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی استقبال پر‌شوری داشتند؛ خوشبختانه هیچگونه مشکل امنیتی و خللی برای زائران ایجاد نشد.

وی ادامه داد: زائران کشورمان در دهه اول محرم‌الحرام در سلامت کامل به عتبات عالیات عزیمت کرده و اکثریت آنها در حال بازگشت به کشور هستند که البته حجم این سفرها  نیز بیشتر از مرز مهران انجام گرفته است.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به همه کسانی که در ایام خاص و به‌ویژه  اربعین حسینی قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند توصیه کرد تا روادید(ویزا) را از طریق دفاتر مجاز و قانونی و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده دریافت کنند.

آقابابایی افزود: متاسفانه برخی افراد تصور می‌کنند که ویزای سفر به عتبات عالیات در مبادی خروجی و ورودی مرزهای سه‌گانه نیز توزیع می‌شود در صورتی که چنین برنامه‌ای محال است و صدور ویزای عتبات عالیات فقط از طریق قانونی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را دارند نیز باید ویزای خود را از طریق نام‌نویسی در سامانه سماح و بر اساس تدابیر در نظر گرفته شده دریافت کنند و موضوع لغو ویزا یا ارائه آن در مرزها به هیچ‌ عنوان صحت ندارد.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور درباره برنامه‌ریزی صدور ویزای اربعین حسینی عنوان کرد: امسال تعداد مراکز صدور ویزای اربعین نسبت به سالهای قبل زودتر کار خود را آغاز کرده‌اند و تعداد دفاتر صدور ویزا نیز افزایش یافته است.

آقابابایی ادامه داد: چهار مرکز سفارتخانه و کنسولگری عراق در شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه و اهواز صدور ویزا را از چندی قبل آغاز کرده‌اند و 12 مرکز دیگر از روز یکشنبه هفته جاری صدور ویزا را برای متقاضیان سفر اربعین حسینی آغاز می‌کنند.

به گفته وی، زائران عتبات عالیات باید هر‌چه زودتر مراحل نام‌نویسی و صدور روادید را انجام دهند و کارهای خود را به روزهای آخر نزدیک به اربعین حسینی موکول نکنند.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور همچنین نسبت به فعالیت دفاتر غیر مجاز صدور ویزای اربعین حسینی هشدار داد و گفت:‌ برخورد با دفاتر غیر‌مجاز به طور جد انجام می‌گیرد و تاکنون برخی از آنها پلمب شده‌اند اما مردم نیز باید نسبت به وعده‌های فریبنده این دفاتر هوشیار باشند.




۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن