تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکرار ادعاهای خصمانه وزیر سعودی علیه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه عربستان بدون اشاره به واقعیت‌ها درباره سیاست‌های مداخله‌جویانه و جنگ‌طلبانه آل‌سعود در منطقه با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان از ایران خواست تا دست از دخالت در امور کشورهای منطقه بردارد.

عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان روز پنجشنبه در ریاض با مولود چاووش اوغلو، همتای ترک خود دیدار و درباره مسائل منطقه‌ای از جمله یمن و روسیه و به علاوه ایران گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه عربستان در اظهاراتی خصمانه با تکرار ادعاهای بی‌اساس و ساختگی ریاض علیه کشورمان گفت که ایران باید دست از تفرقه‌افکنی و دخالت در امور کشورهای منطقه بردارد.

وی همچنین مدعی شد که اگر ایران به اصول حسن همجواری و عدم دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر پایبند باشد، دروازه‌های برقراری دوباره روابط با تهران باز است.

وزیر امور خارجه ترکیه نیز گفت که در دیدار با همتای سعودی خود درباره تمام مسائل مربوط به منافع مشترک دو کشور و مساله عراق، سوریه رایزنی کرده‌اند.

چاوش اوغلو در ادامه با ادعای مداخله ایران در منطقه بیان کرد: در این دیدار درباره نقش ایرانی‌ها در سوریه و دخالت‌های این کشور در منطقه به علاوه وضعیت دشوار یمن گفت‌وگو کردیم.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایرانی همواره ضمن رد این اتهامات بر لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر تاکید می‌کنند و می‌گویند که ملت‌ها خود باید درباره امور کشورشان و آینده خود تصمیم‌گیری کنند.




۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن