تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813273329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک خلبان سانحه سقوط هواپیما به شهادت رسید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خلبان دوم سانحه هوایی هواپیمای فوق سبک سپاه "جعفر حجتی" که دچار جراحت شدید شده بود، بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شد ولی متاسفانه دقایقی پیش به شهادت رسید.

به گزارش تسنیم از ایرانشهر، در پی سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک جایرو پلن نیروی زمینی سپاه که در بازگشت از مأموریت شناسایی در حوالی ایرانشهر دچار سانحه شد، یکی از دو خلبان به نام «احمد مایلی» پس از سقوط به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش خلبان دوم آقای «جعفر حجتی» که دچار جراحت شدید شده بود، بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شد، ولی متاسفانه دقایقی پیش به شهادت رسید.

محل دقیق وقوع حادثه منطقه «نوک آباد» در فاصله 25 کیلومتری ایرانشهر بوده است.

لازم به ذکر است روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پیش از این طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای فوق سبک جایرو پلن نیروی زمینی سپاه در بازگشت از مأموریت شناسایی در حوالی ایرانشهر دچار سانحه شد.

همچنین پیش از این یک منبع آگاه در زاهدان ضمن تکذیب برخورد این هواپیما با کابل برق گفت: خلبانان سپاه کاملا منطقه را می‌شناسند و نسبت به محل کابل‌های برق آگاهی کامل دارند.
 



۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن